جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 75057
منبع : خبرگزاری تسنیم

یادواره 504 شهید خیابان چهارمردان قم برگزار شد

قم نيوز : یادواره ۵۰۴ شهید خیابان چهارمردان قم با سخنرانی سردار قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در مسجد چهارمردان قم برگزار شد.
یادواره ۵۰۴ شهید خیابان چهارمردان قم برگزار شد
یادواره ۵۰۴ شهید خیابان چهارمردان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز یادواره 504 شهید خیابان چهارمردان قم با مداحی علی مالکی نژاد و سخنرانی جانشین فرمانده سپاه قدس امشب در مسجد چهارمردان قم برگزار شد.

خیابان چهارمردان قم از اصلی‌ترین محلات قم بوده که نقش محوری در انقلاب اسلامی داشته است، این محله شهیدان زیادی را در دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه قدس، بیانیهگام دوم رهبر معظم انقلاب را یکی از مهم‌ترین پیام‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امسال ازاین‌جهت تغییراتی نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ است، امسال با وجود کمبود امکانات، تحریم‌ها و خباثت‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی وارد دهه پنجم انقلاب شده‌ایم.

سردار اسماعیل قاآنی دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را از بی‌نظیرترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: از زمان جنگ تابه‌حال بالاترین دستاورد جنگ انسان‌سازی بود، امام عظیم الشأن انقلاب، میدان جنگ را تبدیل به دانشگاه و تربیت انسان کرد و این‌ها دستاوردهای بزرگ جنگ است.

وی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی یکی از الگوهای مقاومت در جهان است،گفت: در دویست سال گذشته هر کشوری به ایران حمله کرده یک تکه را اشغال و از ایران جدا کرده است، در این دویست سال گذشته به دلیل وجود شاهان بی‌لیاقت ما مستعمره کشورهایی مثل انگلیس و پرتغال بوده‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5z05.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما