سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 7518
رییس هیئت بدمینتون استان قم خبر داد:

اعزام بدمینتون بازان قمی به المپیاد ورزشی سراسر کشور

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت بدمینتون استان قم گفت: در تلاش برای تکرار موفقیت‌های سال گذشته بدمینتون‌بازان قمی به رقابت‌های المپیاد ورزشی دانش آموزان سراسر کشور اعزام می‌شوند.
اعزام بدمینتون بازان قمی به المپیاد ورزشی سراسر کشور
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی امروز از اعزام تیم‌های مختلف ورزشی قم به المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: یکی از تیم‌های اعزامی قم تیم رشته بدمینتون است که با ترکیبی از چهره‌های مستعد بدمینتون قم راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته بدمینتون‌بازان قمی در رقابت‌های این رشته در المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور چهره بسیار درخشانی داشتند و در یکی از سه مقطع تحصیلی موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شدیم و در بخش انفرادی نیز مقام‌های قابل توجهی توسط بدمینتون‌بازان قم به دست آمد.

رییس هیئت بدمینتون و انجمن بدمینتون آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی آموزش و پرورش قم برای اعزام تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر استان در مقاطع تحصیلی مختلف به مسابقات المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور، اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته المپیاد‌های ورزشی دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف در تابستان در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود و کاروان ورزشکاران دانش‌آموز دختر و پسر سازمان آموزش‌ و پرورش استان قم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش پسران، ورزشکاران منتخب در رشته‌های ورزشی مختلف به مسابقات المپیاد ورزشی دانش‌آموزان که در تیرماه ماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد تا قم همانند سال گذشته حضور پر رنگ در این المپیاد داشته باشد.

پنجه‌باشی اضافه کرد: البته رقابت‌های ورزشی دختران المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور امسال در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود که کاروان ورزشی دختران دانش‌آموز استان قم در این المپیاد شرکت می‌کند که یکی از تیم‌های اعزامی استان قم در این کاروان، بدمینتون‌بازان مستعد قم در بخش دختران خواهند بود.

رییس هیئت بدمینتون استان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌های طرح اوقات فراغت این اداره عنوان داشت: دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی علاقمند به این رشته ورزشی می‌توانند در برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت این هیئت در تالار مرحوم حامد فرهمند موحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم شرکت کنند.

وی ابراز داشت: این دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در دو بخش پسران و دختران در برنامه‌های پیش‌بینی شده طرح اوقات فراغت هیئت بدمینتون استان قم در زمینه آموزش به فعالیت‌‌های ورزشی می‌پردازند.

پنجه‌باشی ادامه داد: این در حالی است که برنامه‌های طرح اوقات فراغت در زمینه ورزش در رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال، اسکیت، شنا، پینگ‌پنگ و والیبال در سالن‌های مختلف ورزشی سطح شهر و اماکن ورزشی مناطق مختلف در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: استقبال خانواده‌های دانش‌آموزان از برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت این هیئت در سال‌های گذشته چشمگیر بوده است و علاوه بر آموزش، بسیاری از چهره‌های مستعد در این ایام در ترکیب تیم‌های اعزامی قم به المپیاد و مسابقات قهرمانی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.sqma2bqp4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما