سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 7535

اولین یادواره شهدای نانوا در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: اولین یادواره شهدای نانوا در قم برگزار می شود.
اولین یادواره شهدای نانوا در قم برگزار می شود
به گزارش سرهنگ پاسدار عباس جعفری اتابک با اشاره به اینکه اصناف قم بیش از ۱۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده اند، اظهار داشت: اولین یادواره بیش از ۴۰ شهید نانوا استان قم، عصر پنجشنبه در مسجد الرضا (رضائیه) واقع در میدان سعیدی برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم که از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار خواهد شد، حجت الاسلام  دکتر رفیعی و سردار علیزاده به سخنرانی خواهند پرداخت و حاج مهدی سلحشور نیز مدیحه سرایی می نماید.

وی بیان داشت: در این یادواره، ویژه نامه "شاهد حبیب" شامل زندگینامه و وصیت نامه شهدای نانوا منتشر و در بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: مقدمات این یادواره از ۲ ماه قبل آغاز گردید و در همین راستا دیدارهایی با خانواده شهدای نانوا به منظور جمع آوری اطلاعات شهدا داشتیم.

جعفری اتابک تصریح کرد: از برنامه های جانبی این یادواره برگزاری یک دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت شهدا نانوا با حضور ۸ تیم بود که در نهایت تیم اتحادیه پوشاک به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از سال قبل برگزاری یادواره های صنفی در دستور کار بسیج اصناف قم قرار گرفته است، اظهار داشت: سال قبل یادواره ۱۱۰ شهید درودگر استان قم را برگزار کردیم و امسال نیز اولین یادواره شهدای نانوا را برگزار می نمائیم.

رییس سازمان بسیج اصناف استان اضافه کرد: برگزاری یادواره های صنفی به پیشنهاد اتحادیه های صنفی با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت در سطح جامعه با هماهنگی بسیج اصناف صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: این یادواره با همکاری مجمع امور صنفی تولیدی – خدمات فنی قم، اتحادیه نانوایان قم و بسیج اصناف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.fbzurhbssiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما