يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 7641
رییس انجمن عکاسان استان قم خبرداد:

برگزاری نمایشگاه عکس هنرمندان عکاس قم در گلستان

قم نيوز : قم نیوز: رییس انجمن عکاسان استان قم از برگزاری جشنواره و نمایشگاهی از مجموعه عکس‌های هنرمندان عکاس قمی در استان گلستان خبر داد.
برگزاری نمایشگاه عکس هنرمندان عکاس قم در گلستان
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهشتی منفرد در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس مختارنامه که با حضور جمعی از هنرمندان استان در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد با قدردانی از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: امیدواریم با استقبال خوبی که از این نمایشگاه به عمل می‌آید آماده برگزاری سایر نمایشگاه‌ها در استان قم شویم.

وی با تاکید بر لزوم جریان سازی توسط انجمن عکاسان در سطح استان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا انجمن را بیش از پیش به سازمان‌ها، نهاد‌ها و عموم مردم استان معرفی کنیم.

رییس انجمن عکاسان استان قم با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا این انجمن به جایگاه بهتری نسبت به گذشته دست پیدا کند، یادآور شد: با همکاری و یاری دوستان در انجمن، در حال پیگیری سه برنامه‌ برای هنرمندان عکاس قم هستیم.

وی از برگزاری جشنواره و نمایشگاهی از مجموعه عکس‌های اعضای انجمن عکاسان قم در استان گلستان خبر داد و اظهارداشت: این جشنواره و نمایشگاه با همکاری حوزه هنری استان گلستان برگزار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد در این نمایشگاه به معرفی هنرمندان عکاس قم بپردازیم.

بهشتی‌منفرد تصریح کرد: هنرمندان عکاس قم در این نمایشگاه آثار خود را با موضوع آزاد در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

وی ابراز داشت: در تلاش هستیم مجموعه عکسی نیز از جغرافیای طبیعی استان، مکان‌های تاریخی، نوع زندگی مردم و... با تمام محدودیت‌هایی که وجود دارد آماده کنیم و در نمایشگاه عکس هنرمندان قم در گرگان به نمایش بگذاریم.

رییس انجمن عکاسان قم ادامه داد: امیدواریم با مجموعه تلاش‌هایی که انجام می‌شود اعتماد نسبت به انجمن پیدا شود و بتوانیم راحت‌تر به کار خود ادامه دهیم.

وی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس "نوید" در قم خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف انعکاس و تجلی امید و نشاط در عرصه فعالیت‌های مختلف اجتماعی برگزار می‌شود.

بهشتی‌منفرد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم طی سه سال آینده عکس‌های مناسبی را از بخش‌های مختلف زندگی مردم قم تهیه و نمایشگاهی با این موضوع برگزار کنیم.

وی در پایان از برگزاری نمایشگاه دو سالانه عکس قم با موضوع ویژه جغرافیای طبیعی استان قم خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بتوانیم کتاب عکسی نیز با موضوع جغرافیای طبیعی استان به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.xeafuqemvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما