سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 6755
شهریور ماه آغاز می شود؛

فراخوان جشنواره عکس نوید

قم نيوز : قم نیوز: رییس انجمن عکاسان استان قم از برگزاری نخستین جشنواره عکس نوید با محوریت امید و نشاط از اول تا دهم شهریور ماه در قم خبر داد.
فراخوان جشنواره عکس نوید
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهشتی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکس نوید اظهار کرد: این جشنواره با محوریت امید و نشاط برگزار می‌شود و شامل عکس‌هایی بوده که فضای امیدوارانه، شاد و پرنشاط از جامعه و افراد مختلف به نمایش می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره نوید به عکاسان ساکن یا متولد استان اختصاص دارد و هر متقاضی باید حداکثر هفت قطعه عکس به اضافه یک مجموعه عکس دو تا پنج عکسی را ارسال کند.

رییس انجمن عکاسان استان قم با بیان اینکه بیشتر نگاه‌ها در زمینه عکاسی به فضاهای تیره، تار و تلخ معطوف شده و به فضاهای شادی و فعالیت‌های اجتماعی امیدوارانه کمتر پرداخته می‌شود، گفت: در این مسابقه به جنبه شاد و با محوریت امید پرداخته شده تا اثرات مثبت را بر مخاطبان اعمال کند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند عکس‌های خود را در زمینه‌هایی مانند جشن‌ها، اعیاد و رسومات مربوط به شادی ارائه ‌دهند.

بهشتی یادآور شد: کارگاه آموزشی در طول برگزاری جشنواره اجرا می‌شود و از استادان کشوری برای تدریس در این کارگاه‌ها دعوت می‌شود.

وی عنوان داشت: متقاضیان تا دهم مرداد فرصت دارند آثار خود را به آدرس خیابان ۱۹ دی (باجک)، نبش کوچه هفت، جنب داروخانه دکتر موحد، پلاک ۲۲۹، طبقه فوقانی، انجمن عکاسان قم ارسال کنند.

رییس انجمن عکاسان استان قم با تاکید بر تاثیرگذاری هنرهای تصویری در مخاطبان بیان داشت: عکس به صورت غیرمستقیم در مخاطبان اثر دارد و انرژی مثبت را به مخاطبان انتقال می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر با دریافت کارت به عضویت انجمن عکاسان درآمده‌اند، گفت: برگزاری اردوها و کارگاه‌های نقد عکس در هر هفته از دیگر برنامه‌های انجمن عکاسان استان قم است.

نخستین جشنواره عکس نوید با محوریت امید و نشاط از اول تا دهم شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.n8pbjh8fn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما