دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 7671
جهان بینی خبر داد:

بهره برداری از 3 زمین چمن در قم

قم نيوز : قم نیور: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از بهره‌برداری سه زمین چمن تا مهرماه سال جاری در قم خبر داد.
بهره برداری از 3 زمین چمن در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی امروز در مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم که به منظور انتخاب رییس جدید این هیئت با حضور کیکاووس سعید، رییس فدراسیون گلف برگزار شد؛ اظهار کرد: گلف قم پیشرفت‌های خوبی را از خود نشان داده و این اداره کل نیز با توجه به موقعیت این رشته و بضاعت و توانایی خود سعی در حمایت مناسب از گلف داشته است.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای ضروری این رشته را نیاز به داشتن زمین تمرین و مسابقه مناسب تشخیص دادیم که در این خصوص اعلام می‌کنم که آماده تجهیز هر مکان مناسبی که هیئت گلف در سطح شهر قم برای این رشته مناسب دید، هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از بهره‌برداری از چند زمین چمن تا سه ماه آینده خبر داد و بیان کرد: تا مهرماه سال جاری تعداد سه زمین چمن بسیار خوب در شهر قم به بهره‌برداری می‌رسد که با برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسب، گلف بازان قم نیز می‌توانند به منظور تمرین و مسابقه از آن بهره ببرند.

وی در ادامه با اشاره به موقعیت این رشته ورزشی از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم، تصریح کرد: گلف را با وجود اینکه رشته‌ای نوپا محسوب می‌شود، از جمله رشته‌های موفقی می‌دانیم که در عرصه قهرمانی با برخورداری از نیروهای علاقمند، حضور موفقی در کشور دارد.

جهان‌بینی یادآور شد: همین که گلف قم می‌تواند در بین چهار تیم برتر حاضر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار بگیرد، در بخش تیمی پیکارهای مینی گلف قهرمانی کشور درخشیده و مقام سوم را کسب کند و در بخش انفرادی ضمن کسب مقام نایب قهرمانی علی منفرد، وی را به عنوان یک عضو تیم ملی داشته باشد، نشان از موفقیت و گام‌های خوبی است که در این رشته ورزشی برداشته شده است.

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای توسعه این رشته ورزشی در قم، ابراز کرد: قطعا تعامل با آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و شهرداری می‌تواند زمینه‌ساز گسترش این رشته و همچنین برخورداری از امکانات مناسب موجود در این دستگاه‌ها شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: هیئت گلف باید بوستان‌هایی را که مردم و شهروندان قمی از آن استقبال بیشتری دارند، شناسایی کرده و در تعامل این مجموعه با شهرداری قم و ارگان‌های مرتبط، اقدام به ایجاد زمین مناسب گلف برای توجه بیشتر مردم به این رشته ورزشی داشته باشد.

مجمع انتخابات هیئت گلف استان قم با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و همچنین کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون این رشته ورزشی، با حداکثر آراء سیدمحمد علویون را به عنوان رئیس جدید این هیئت برای مدت چهار سال آینده انتخاب کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.mqma2bqesla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A R
احتمالا مدیر کل ورزش قم فکر می کنه برای تجهیز یک زمین گلف احتیاج به چند تا سوراخ هست والی از این دست و دلوازیها نمی کرد
در ثانی از همه چی مهمتر و گرانتر تهیه زمینه که چون می دونه عملی نیست قوله تجهیزه شو می ده بابا مردم که ....... نیستند