سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 7705
از دهم تیرماه آغاز می شود؛

پیش ثبت‌نام مرحله جدید عتبات عالیات در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان حج و زیارت استان قم از آغاز پیش ثبت نام مرحله جدید عتبات عالیات در قم از 10 تیرماه خبر داد.
پیش ثبت‌نام مرحله جدید عتبات عالیات در قم
به گزارش قم نیوز، اکبر رضایی اذعان داشت: همانند دوره های قبلی در این دوره نیز متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در گروه ها، در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت خواهند کرد.

وی افزود: ‌شروع پیش ثبت نام از ساعت هشت صبح روز شنبه ۱۰ تیر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه خواهد بود.

رییس سازمان حج و زیارت استان قم اظهار داشت:‌ روز پنجشنبه ۲۲ تیرماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آن ها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد.

۲۳ تیرماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام می شود
وی تصریح کرد:‌ روز جمعه ۲۳ تیرماه قرعه کشی بین متقاضیان انجام و نتیجه آن در روز شنبه ۲۴ تیرماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه پیش ثبت نام و تاریخ ثبت نام خود در کاروان ها مطلع شوند.

وی تاکید کرد:‌ افرادی که در پیش ثبت نام دوره های قبل شرکت کرده و حائز اولویت تشرف اعلام نشده اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت نام نداشته و اطلاعات آن ها به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

رضایی بیان کرد: اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه ها ثبت نام نکرده اند از سامانه پیش ثبت نام حذف خواهند شد و در صورتی که این افراد مایل به تشرف در این دوره باشند لازم است مجددا نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام کنند.

وی عنوان کرد:‌ افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می کنند در صورتی که تعدادی از آن ها منصرف یا از گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود، گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.wn0k49n0m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما