چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 7724

رسانه‌های مکتوب فراموش نشوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نگاه به رسانه باید به طور عام بوده و رسانه‌های مکتوب در فعالیت‌های رسانه‌ای نباید فراموش شوند.
رسانه‌های مکتوب فراموش نشوند
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اشاره به وضعیت خانه مطبوعات قم اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم علاقه‌مند است که انتخابات جدید خانه مطبوعات هرچه سریع‌تر برگزار شود و در این راستا کمک‌های لازم را خواهد کرد.

وی افزود: برگزارکننده اصلی انتخابات خانه مطبوعات، اعضای هیئت مدیره سابق هستند و اداره‌کل ارشاد آنها را در انجام این امر یاری خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه اساس‌نامه جدید خانه مطبوعات توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و ابلاغ شده است، گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر انتخابات این مرکز برگزار شده و خانه مطبوعاتی متخصص در قم تشکیل شود.

وی با تاکید بر حل تمام مشکلات مربوط به صنف روزنامه‌نگاران و خبرنگاران به وسیله خانه مطبوعات تصریح کرد: مجموعه نیازهای آموزشی و رفاهی خبرنگاران و اصحاب قلم باید در خانه مطبوعات مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

اسماعیلی‌طبا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص دعوت نکردن از اصحاب جراید و رسانه‌های مکتوب برای حضور در کمیته رسانه هیئت اعزامی استان قم به مالزی بیان داشت: مسوولیت این کمیته بر عهده مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم بوده و اداره ارشاد نقشی در تعیین اعضای آن نداشته است اما بدیهی است که نگاه به رسانه باید به طور عام بوده و رسانه‌های مکتوب نیز در فعالیت‌های این‌چنینی در نظر گرفته شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.5bzurhbzaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما