چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 776
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم:

بیمارستان تامین اجتماعی قم خرداد ماه 91 به بهره‌برداری می‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: بیمارستان تامین اجتماعی قم با مساعدت و همکاری مسئولان استانی در خرداد ماه سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
بیمارستان تامین اجتماعی قم خرداد ماه 91 به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قم نیوز، محمد‌تقی موحدی‌لنکرانی امروز اظهار کرد: پروژه بیمارستان تامین اجتماعی استان قم در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت تامین منابع لازم در خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی این بیمارستان بسیاری از مشکلات درمانی بیمه‌شدگان استان قم برطرف می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به همکاری مسئولان استانی گفت: یکی از مشکلات فعلی این پروژه عدم دسترسی به آب لوله‌کشی شهری است که برای رفع این مشکل همکاری و مساعدت مسئولین استانی مهم و ضروری است.

در هفته جاری، محمدتقی موحدی لنکرانی طی حکمی از سوی رحمت‌الله حافظی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به سرپرستی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم منصوب شد.

مدیریت درمان در این حکم خواستار توجه به اصلاح و بهبود فرآیندها به ویژه فرآیندهای دخیل در ارائه خدمات به بیماران شده است.

استفاده از روش‌های نوین و بکارگیری تبادلات الکترونیکی، تکریم مراجعین و برقراری تعاملات سازنده و مثبت با مدیران ارشد استان از دیگر برنامه‌های مدیریت درمان در امر خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان است.

بازدیدهای منظم از مجموعه زیر پوشش و جدیت در حل مشکلات و صیانت از حقوق بیماران و بیمه‌شدگان ‌مهم‌ترین امر در جلب رضایت آنها است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd29056yt05.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما