شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 7781

کاپیتان ارم کیش به تیم فوتسال صبای قم ملحق شد

قم نيوز : قم نیوز: محسن حسن زاده، کاپیتان سابق تیم فوتسال ارم کیش قم به عنوان یکی از بازیکنان جدید صبای قم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال معرفی شد.
کاپیتان ارم کیش به تیم فوتسال صبای قم ملحق شد
به گزارش قم نیوز، کاپیتان تیم فوتسال ارم کیش قم در چندین دوره رقابت های دوره های گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بر اساس توافق با مسوولان تیم فوتسال صبای قم در لیگ چهاردهم به این تیم پیوست.

این بازیکن محسن حسن زاده کاپیتان تیم و یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیم فوتسال ارم کیش قم در رقابت‌های لیگ قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور در دوره های نهم و دهم است که بار دیگر برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به ترکیب نماینده قم باز می‌گردد.

آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال از پنجم مرداد ماه
این در حالی است که فصل جدید مسابقات فوتسال لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز پنجم مرداد ماه در هفت شهر کشور آغاز می‌شود و حسن‌زاده در بازی نخست این رقابت‌ها در ترکیب تیم صبای قم برابر تیم صنایع گیتی پسند اصفهان به میدان می‌رود.

حسن‌زاده که فوتسال خود را از قم آغاز کرد و در چند دوره لیگ برتر در ترکیب تیم ارم کیش قم زیر نظر مربیان بزرگی همانند سیدمهدی ابطحی و در کنار بازیکنانی مطرح در لیگ برتر به میدان رفته است، ضمن عضویت در تیم فوتسال صبا، کاپیتان این تیم نیز خواهد بود.

افزایش تعداد تیم های لیگ برتری از ۱۴ به ۱۶ تیم
با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره رقابت های فوتسال باشگاه های برتر کشور و با توجه به اینکه در این دوره تعداد تیم ها از ۱۴ تیم به ۱۶ تیم افزایش پیدا کرده است، تیم فوتسال صبا نماینده قم در این رقابت ها خواهد بود.

حسن زاده در حالی از سوی کادر فنی تیم فوتسال صبای قم برای همراهی این تیم در مسابقات چهاردهمین دوره فوتسال باشگاه های برتر کشور پیشنهاد همکاری دارد که همچنین برادر وی یعنی مهدی حسن زاده نیز به صبای قم آمده است.

حسن زاده در ادوار مختلف مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در تیم ارم کیش قم موفق شد با این تیم عنوان نایب قهرمانی دوره نهم لیگ برتر با به دست بیاورد و در نهایت در پایان نهمین دوره لیگ برتر از این تیم جدا شد.

مصاف صبای قم با صنایع گیتی پسند اصفهان در هفته نخست لیگ برتر
این بازیکن که در سال‌های اخیر با حضور در تیم های مختلف همواره بازیکن موثر و مفیدی بوده است، دو برادر فوتسالیست دیگر نیز دارد که سرشناس ترین آنها علی اصغر حسن زاده بازیکن فعلی تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان و تیم ملی کشورمان است.

در فهرست بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم فوتسال صبای قم برای شرکت در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، محسن حسن‌زاده با پیراهن شماره ۱۰ و بازوبند کاپیتانی شاگردان امیر شمسایی را همراهی خواهد کرد.

گفتنی است: طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال صبای قم در نخستین دیدار خود در چهاردهمین دوره فوتسال باشگاه های برتر کشور روز پنجم مرداد ماه در اصفهان مقابل تیم صنایع گیتی پسند صف آرایی می کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.v8fbjh8fz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما