جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : 11097
سرمربی تیم فوتسال صبای قم:

شهرداری ساوه در قم حرفی برای گفتن ندارد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: با اینکه بازی با شهرداری ساوه در غیاب دو بازیکن اصلی ما برگزار می‌شود، اما شکست حریف در قم دور از دسترس نیست و شک نکنید این تیم را در خانه می‌بریم.
شهرداری ساوه در قم حرفی برای گفتن ندارد
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده گفت: نتیجه چهار بازی‌ قبل برابر حریفان سبب شده است امتیازات ارزشمندی کسب کنیم و حالا که این بازی‌ها را برده‌ایم حرکت خود به سوی قهرمانی را نیز با جدیت دنبال می‌کنیم و این مهم بیشترین انگیزه را نزد بازیکنان ما برای برتری مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با اینکه در چهار بازی خانگی و خارج از خانه هفته‌های اخیر مقابل حریفان خود نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، اما شرایط صبای قم به گونه‌ای است که برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال، باید تیم فوتسال شهرداری ساوه را در خانه شکست دهد.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم ادامه داد: در هر چهار بازی گذشته صبای قم مقابل رقبا ثابت کرد که شایسته کسب قهرمانی در مسابقات لیگ امسال است و با انگیزه‌ای که بازیکنان در این دیدارها داشتند، اکنون می‌توانیم در بازی با شهرداری ساوه از آن به خوبی برای کسب یک پیروزی دلچسب دیگر بهره ببریم.

وی اضافه کرد: تیم صبای قم در بازی‌ با شهرداری ساوه یک مشکل دارد و آن هم همراه نداشتن دو بازیکن کلیدی خود است که به دلیل اخراج و سه اخطاره شدن در بازی هفته چهارم برابر تیم لبنیات ارژن فارس نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

حسن‌زاده عنوان داشت: با این حال با تمرینات خوبی که برای تیم در نظر گرفته‌ایم به تیمی مطمئن تبدیل خواهیم شد و تلاش می‌کنیم با آماده‌ کردن تیم از نظر روحی، در دیدار هفته پنجم نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال کشور سه امتیاز بازی با شهرداری ساوه را در خانه حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه محمد دهقان و علی‌اصغر حسن‌زاده از این بازی محروم هستند، بیان کرد: با این وجود تیم صبای قم بازیکنان باتجربه، جوان و البته با انگیزه‌ای دارد که تشنه موفقیت در لیگ برتر هستند و با توجه به تجربه خوبی که از بازی کردن با اعتماد به نفس بالا از بازی‌های این فصل به دست آورده‌اند، از کسب نتیجه در بازی مقابل شهرداری ساوه اطمینان دارم.

وی عنوان کرد: نوع تمرینات در هفته جاری را به گونه‌ای در نظر گرفته‌ایم که همه بازیکنان از نظر روحی و جسمی برای مصاف با شهرداری ساوه در شرایط بسیار خوبی آماده شوند و بازی‌های خوبی که در هفته‌های اخیر انجام داده‌ایم را یک بار دیگر نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما در نیم فصل دوم لیگ برتر کسب نتایج مطلوب برای کسب عنوان قهرمانی است به همین خاطر از تک تک بازیکنان صبا به خاطر بازی خوبشان در این فصل لیگ برتر تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchqvnz.23nzwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما