دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 10812
سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت:

اگر فکر کنیم که کار آسانی در بازی امروز با شهرداری تبریز پیش رو داریم، سخت اشتباه کرده‌ایم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: اگر فکر کنیم که کار آسانی در بازی امروز با شهرداری تبریز پیش رو داریم، سخت اشتباه کرده‌ایم.
اگر فکر کنیم که کار آسانی در بازی امروز با شهرداری تبریز پیش رو داریم، سخت اشتباه کرده‌ایم
به گزارش قم نیوز، محسن حسن‌زاده در حاشیه آخرین تمرین تیم صبای قم در آستانه دیدار با شهرداری تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: ما بازی بزرگ هفته پایانی دور رفت برابر تیم شهید منصوری قرچک را دلاورانه با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما نباید تصور کنیم که سایر حریفان آسان هستند.

وی ادامه داد: پیروزی شیرین و دلچسب در دیدار مقابل منصوری و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برای تیم ما روحیه و انگیزه بسیار خوبی ایجاد کرده است اما باید برای رسیدن به هدفی که از ابتدای لیگ چهاردهم به دنبال آن هستیم، نیم فصل دوم را نیز با قدرت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم در ادامه با تاکید بر اینکه در دیدار خانگی امروز برابر شهرداری تبریز به دنبال سه امتیاز هستیم اضافه کرد: با توجه به حساسیت دیدارهای تیم‌های بالای جدول و به خصوص اینکه ما یک امتیاز با گیتی پسند فاصله داریم، در مسابقه با شهرداری تبریز محکوم به پیروزی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌های لیگ بسیار زیاد است زیرا ما پنجشنبه با منصوری قرچک بازی کردیم و نتوانستیم حتی استراحتی کوتاه داشته باشیم ولی خوشبختانه هم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و هم به لحاظ روحی، روانی و هم از نظر فنی در شرایط مناسبی قرار داریم.

حسن زاده با تاکید بر اینکه راه رسیدن به قهرمانی در لیگ چهاردهم سخت و طولانی است، ابراز داشت: با توجه به آنالیز حریف تبریزی و برنامه‌ریزی برای مقابله با این تیم، برای گرفتن سه امتیاز کامل به مصاف شهرداری تبریز می‌رویم.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت همیشگی که در مسابقات بین دو تیم صبای قم و گیتی پسند اصفهان وجود داشته، یقیناً گیتی پسند در دیدار هم‌زمان با راه ساری امتیاز از دست نخواهد داد، به همین خاطر ما هم در مسابقه امروز هرگز تیم شهرداری تبریز را دست کم نمی‌گیریم و به دنبال سه امتیاز هستیم.

تیم فوتسال صبای قم در هفتمین بازی خانگی خود و در دیداری از هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم شهرداری تبریز خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb5wb8.rhbg8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما