?>?> اعطای وام مسکن به 20 نخبه قمی | قم نیوز
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : 7824

اعطای وام مسکن به 20 نخبه قمی

قم نيوز : قم نیوز: رییس بنیاد نخبگان استان قم از اعطای وام مسکن به بیش از 20 نخبه قمی به منظور رفاه نخبگان خبر داد.
اعطای وام مسکن به 20 نخبه قمی
به گزارش قم نیوز، حسین اخوان امروز با اشاره به بحث نخبه‌پروری اظهار داشت: اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بحث نخبه‌پروری را از طریق دانشگاه‌ها و اداره‌کل آموزش و پرورش پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ نفر از نخبگان قمی زیرپوشش بنیاد ملی نخبگان هستند، گفت: بنیاد ملی نخبگان از نخبگان زیرپوشش حمایت‌های معنوی، مادی و اجتماعی می‌کند.

رییس بنیاد نخبگان استان قم خاطرنشان کرد: اگر نخبه پس از ارتقای آموزه‌های دینی و مذهبی از مسیر مذهب، اعتقاد، تدین و ایمان با جامعه ارتباط برقرار کند، در جامعه موثرتر بوده و در خدمت تعالی و پیشرفت جامعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد ملی نخبگان در زمینه تقویت باورهای دینی و مذهبی تصریح کرد: اعزام به سفر عمره، دیدار با رهبر انقلاب، مراجع تقلید، اعزام به سرزمین‌ها نور، حضور در اعتکاف و برنامه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های معنوی بنیاد ملی نخبگان است.

اخوان با اشاره به حمایت‌های اجتماعی بنیاد ملی نخبگان ابراز داشت: توانمندسازی نخبگان در زمینه ادامه تحصیل و شرکت آنها در همایش‌ها و سمینارهای علمی و بین‌المللی از جمله حمایت‌های اجتماعی بنیاد ملی نخبگان است.

وی با بیان اینکه نخبگان تخصص در زمینه خاص دارند، عنوان کرد: اکنون علم به سمت بین‌رشته‌ای بودن در حال حرکت بوده و بنابراین یکی از سیاست‌های بنیاد این است که علاوه بر حوزه تخصصی، برنامه‌های آموزشی دیگر را به نخبگان ارائه دهد.

رییس بنیاد نخبگان استان قم با اشاره به بحث نظام وظیفه گفت: پروژه تحقیقاتی برای نخبگان در نظام وظیفه تعریف شده و نخبگان مشمول پس از پایان پروژه تحقیقاتی کارت پایان خدمت می‌گیرند.

وی با اشاره به اعطای وام خرید و ساخت مسکن گفت: وام خرید و ساخت مسکن به مبلغ ۵۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان به نخبگان متقاضی اعطا می‌شود و تاکنون بیش از ۲۰ نفر نخبه قمی از این وام‌ها استفاده کردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.iqma2bq40la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما