پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 7890

افکاری و آقایی قهرمان پومسه کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان هیئت تکواندو استان قم موفق به کسب عنوان نخست پیکارهای پومسه قهرمانی کشور شدند.
افکاری و آقایی قهرمان پومسه کشور شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور که بخش فرم رشته تکواندو محسوب می‌شود، با شرکت چهره‌های مطرح از استان‌های مختلف کشور در رده‌های سنی گوناگون برگزار شد.

از استان قم نیز تیمی متشکل از ۱۲ پومسه رو در رده‌های سنی مختلف به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام شدند و در نهایت این رییس و دبیر هیئت تکواندو استان قم بودند که از موقعیت پومسه قم در این دوره از رقابت‌ها به خوبی دفاع کردند.

در پیکارهای پومسه قهرمانی کشور چهره‌های مطرحی از استان‌های مختلف حضور داشتند و در تلاش برای کسب عناوین اول تا سوم رده‌های سنی گوناگون این دوره از پیکارها، جدال نزدیک و تماشایی را در بخش فرم تکواندو داشتند.

در جریان این مسابقات یک دوره رقابت بین روسا و دبیران هیئت‌های تکواندو سراسر کشور برگزار شد و علی افکاری به عنوان رییس هیئت و ‌هاشم آقایی دبیر هیئت تکواندو استان قم به مقام قهرمانی دست یافتند.

علی افکاری در پایان رقابت روسای پومسه رو هیئت‌های تکواندو سراسر کشور بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافت و قهرمان شد، ضمن اینکه ‌هاشم آقایی در پایان رقابت بین دبیران هیئت‌های تکواندو استان‌های مختلف عنوان نخست را کسب کرد.

رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال، ۱۴ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال و بالای ۵۹ سال برگزار شد و در بخش تیمی نیز مدعیان در رده‌های سنی مختلف به رقابت پرداختند.

در حالی که علاوه بر رییس و دبیر هیئت تکواندو استان قم، ۱۰ پومسه روی قمی نیز در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور داشتند، در نهایت تیم تهران با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و دو برنزقهرمان شد، تیم اصفهان (الف) با کسب دو طلا، پنج نقره و یک برنز نایب قهرمان شد و تیم البرز با کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.1deiw6dcxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما