يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : 226
در اوزان اول و هفتم قهرمانی کشور؛

تکواندوکاران قمی به 2 مدال نقره دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: تکواندوکاران قمی عملکرد قابل توجهی داشتند و با کسب دو مدال برنز از پیکارهای قهرمانی کشور با دست پر باز گشتند.
تکواندوکاران قمی به 2 مدال نقره دست یافتند
به گزارش قم نیوز، علی افکاری با بیان اینکه برترین‌های مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان کشور معرفی شدند، اظهار کرد: در حالی که تیم قم با ترکیب کامل با حریفان رقابت کرد، پیکارهای تکواندو نونهالان پسر قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان پسران کشور با حضور حضور تکواندوکاران ۳۰ استان و ۳۲ تیم از سراسر کشور به میزبانی هیئت تکواندو استان یزد در مجموعه ورزشی شش هزار نفری شاهدیه این استان برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: در روز نخست مسابقات تکواندوکاران شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی کشور برای کسب عناوین برتر اوزان فرد با یکدیگر رقابت کردند و در روز دوم رقابت تکواندوکاران حاضر در اوزان زوج برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۲۸۰ تکواندوکار به همراه ۱۳۵ نفر به عنوان کادر فنی حضور داشتند که در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی نونهالان کشور پسر، دو تکواندو کار قمی در بین نفرات برتر در اوزان فرد قرار گرفتند.

افکاری اضافه کرد: در حالی که تکواندوکاران قمی در مسابقات رده سنی نونهالان قهرمانی کشور در تمام اوزان شرکت کرده بودند، در وزن نخست و همچنین وزن هفتم دو تکواندوکار تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب جواز صعود به دیدار نهایی اوزان خود شدند اما کار آنها با کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی این دوره از پیکارها به پایان رسید.

وی عنوان کرد: در وزن نخست پیکارهای بیستمین دوره تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور در یزد، علی چهره قانی نماینده تیم اعزامی هیئت تکواندو قم بود که بعد از موفقیت در مراحل مخلتف به دیدار نهایی رسید تا شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی و کسب مدال طلا بیازماید.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: چهره قانی که در آینده از نفرات پر امید تکواندو قم در رده‌های سنی بالاتر خواهد شد در دیدار نهایی با سینا رسته خاک از تیم هیئت تکواندو استان البرز رقابت کرد اما این پیکار به سود حریف البرزی به پایان رسید و بدین ترتیب علی چهره قانی در وزن نخست به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره کشور دست یافت، ضمن اینکه در این وزن علیرضا محمدی از تیم هیئت تکواندو استان یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت علی چهره قانی در کسب مدال نقره و مقام نایب قهرمانی وزن نخست پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان کشور در حالی رقم خورد که دیگر مدال نقره تیم اعزامی قم را علی بختیاری در وزن هفتم کسب کرد.

افکاری عنوان کرد: علی بختیاری نیز مبارزات زیبا و قدرتمندانه‌ای را تا پای فینال وزن هفتم مسابقات تکواندو نونهالان پسر کشور به نمایش گذاشت اما در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی با حریفی از گیلان به رقابت پرداخت.

وی اظهار کرد: حریف علی بختیاری نونهال با استعداد تکواندو قم در دیدار نهایی وزن هفتم پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور، سیروس اخوان از تیم هیئت تکواندو گیلان بود که این مسابقه به برتری حریف گیلانی و مقام نایب قهرمانی علی بختیاری نماینده شایسته تکواندو قم انجامید.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd290x6yt0x.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما