پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 25010

قم تیم اخلاق تکواندو قهرمانی کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تکواندو استان قم از اختصاص جام ویژه اخلاق پیکارهای تکواندو قهرمانی کشور به تیم پسران هیئت تکواندو قم خبر داد.
قم تیم اخلاق تکواندو قهرمانی کشور شد
به گزارش قم نیوز، علی افکاری تصریح کرد: رقابت‌های تکواندو رده سنی خردسالان قهرمانی کشور از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار بود چون برترین‌های تمام اوزان از نقاط مختلف کشور به این پیکارها آمده بودند و واقعا کسب مدال کار سختی بود.

وی ادامه داد:‌ با این حال تیم خوبی به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده بود و امید داشتیم که بتوانیم در این دوره از مسابقات همچون سال‌های گذشته به مدال دست یابیم و روند رو به رشد و پیشرفت تکواندو قم ادامه یابد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: تیمی که به این مسابقات رفته بود هم تمرینات خوبی انجام داده بود و هم اینکه کادر فنی و نفرات خوبی در آن حضور داشتند و مدال نگرفتن آنها دلیل بر ضعف تکواندو قم نیست بلکه به ما ثابت کرد که تکواندو کشور پیشرفت بیشتری کرده و ما باید خودمان را با این پیشرفت هماهنگ کنیم.

وی اضافه کرد:‌ در پايان مسابقات تکواندو قهرماني كشور در رده سنی خردسالان بخش پسران این پسران تکواندو کار البرزی بود که بالاتر از دیگر رقبای خود مقتدرانه قهرمان شدند و تیم پسران هیئت تکواندو استان قم جام ویژه اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد.

افکاری بیان داشت: در پايان رقابتهاي قهرماني کشور خردسالان پسر، تيم البرز برای دومین سال پیاپی عنوان نخست اين مسابقات را بدست آورد و تيم‌هاي پسران هیئت تکواندو استان‌های مازندران، گيلان و تهران دوم تا چهارم شدند و تیم پسران قم در بین ۱۰ تیم اول قرار نگرفت.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی فدراسيون تكواندو، مسابقات قهرماني كشور خردسالان پسر با حضور ۲۷۷ هوگوپوش از ۳۰ استان، با برگزاري اوزان فرد آغاز شد و با پيگيري رقابت‌هاي اوزان زوج در حالی به پايان رسيد که متاسفانه هیچ یک از اعضای تیم اعزامی قم موفق به کسب مدال نشدند اما خود را به جمع برترین‌ها رساندند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: بدين ترتيب در پايان جدال جذاب و دیدنی ۲ روزه هوگوپوشان ۳۰ استان كشور، تيم البرز توانست با كسب ۴ مدال طلا، يك نقره ، یک برنز و ۷۷ امتياز مقتدرانه برای دومین سال پیاپی قدرت خود را به رخ حریفان کشیده و بر سكوي قهرماني بایستد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم پسران هیئت تکواندو استان مازندران با كسب ۳ مدال طلا ، یک برنز و ۵۶ امتياز نايب قهرمان شد، گیلان با كسب يك مدال طلا، دو نقره، یک برنز و ۴۶ امتياز به عنوان سومي رسيد و تهران با كسب يك مدال طلا، یک برنز و ۳۴ امتياز در رده چهارم قرار گرفت، ضمن اینکه در پايان اين مسابقات بهترين ها هم مشخص شدند و بر این اساس قم به عنوان تيم اخلاق برگزیده شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvvni.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما