پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 8026
از 25 تیرماه برگزار می شود؛

60 نشست در نمایشگاه بین المللی قرآن

قم نيوز : قم نیوز: مدیر بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری 60 نشست علمی - تخصصی توسط بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.
60 نشست در نمایشگاه بین المللی قرآن
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسن طیب حسینی در نشست خبری که ظهر پنج شنبه در دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: بیستمین نمایشگاه قرآن کریم تهران از ۲۵ تیرماه به مدت یک ماه تا ۲۵ مرداد ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه در بخش حوزوی نمایشگاه امسال اهمیت دارد این موضوع است که این بخش با مشارکت نهادهای بزرگ و تاثیرگذار حوزه برنامه های خود را اجرا خواهد کرد و این نهادها شامل مرکز مدیریت حوزه های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و مرکز جامعه المصطفی العالمیه است.

طیب حسینی ادامه داد: در این شورا قرار بر این است تا هر قسمت بخش حوزوی نمایشگاه به یکی از این نهادها سپرده شود که نحوه ارائه محصولات، نحوه مشارکت محصولات و برنامه ریزی های محتوایی از جمله این قسمت ها هستند.

وی با بیان اینکه هریک از بخش ها در چهار نهاد یا ستاد انجام وظیفه می کنند، گفت: در بخش حوزوی امسال نمایشگاه قرآن کریم ۴۰ عنوان برنامه خواهیم داشت که شاخص این برنامه ها " شب شعر قرآن " است که ویژه طلاب شاعر است، البته در نمایشگاه سال گذشته چنین برنامه ای با حضور شاعران ملی و از سراسر کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه امسال برنامه هایی مانند برگزاری نزدیک به ۶۰ نشست علمی - تخصصی که در طول نمایشگاه، تولید برنامه های تلویزیونی و رسانه ای و همچنین ۴۰ میزگرد علمی با حضور کارشناسان به نام ملی و شخصیت های بین المللی برگزار می شود.

طیب حسینی اظهار داشت: اتفاق ویژه نمایشگاه امسال حضور آستانه حضرت ابوالفضل عباس(ع) است و البته در سال گذشته هم برای استفاده از فضای معنوی اهل بیت، از آستانه حضرت معصومه (س) دعوت به عمل آمد.

وی ضمن اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ مرکز در قالب ۲۰ غرفه پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود و تقریبا از بین ۶۰ مرکز شرکت کننده، یک سوم مراکز برای اولین بار است که در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور خواهند داشت، گفت: از دیگر برنامه های بخش حوزوی در نماشگاه امسال پاسخگویی به شبهات و پرسش های عرفانی و قرآنی است و بخشی هم برای آثار هنری طلاب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.in6t23nv-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما