دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 8069

شهرداری اراک مغلوب صبای قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با درخشش بازیکن قمی خود در دیداری تدارکاتی برای کسب آمادگی حضور در لیگ دوازدهم موفق به شکست تیم شهرداری اراک شد.
شهرداری اراک مغلوب صبای قم شد
به گزارش قم نیوز، شاگردان یحیی گل محمدی در فاصله چهار روز تا نخستین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در ورزشگاه خانگی میزبان تیم دسته اولی شهرداری اراک بودند.

در این مسابقه که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم و در حضور مسوولان ورزش قم به انجام رسید، چهره شاخص میدان محمد عرب‌خراسانی هافبک طراح و خوش‌فکر صبای قم بود که با پیراهن شماره ۲۳ در ترکیب صبا با زدن یک گل و یک پاس گل خودنمایی کرد و در نهایت صبایی‌ها در آخرین بازی تدارکاتی خود به برتری دو بر صفر دست یافتند.

در این دیدار تمام بازیکنان قدیم و جدید صبای قم حضور داشتند و یحیی گل محمدی، سرمربی صبای قم نیز در طول مسابقه از دو ترکیب متفاوت در مقابل تیم شهرداری اراک استفاده کرد، تا اینکه تیمش در پایان با نتیجه دو بر صفر صاحب برتری شد.

در نیمه نخست این دیدار بیشتر بازیکنان صاحب نام و مطرح تیم صبای قم با نظر گل محمدی در ترکیب اصلی صبا قرار گرفتند؛ ولی در این نیمه با اینکه صبای قم صاحب توپ و میدان بود، نتوانست به گلی دست یابد و ۴۵ دقیقه اول بدون گل مساوی شد.

در نیمه دوم همانگونه که انتظار می‌رفت، تیم دوم صبای قم که ترکیبی از بازیکنان جوان و جویای نام این تیم بود با نظر سرمربی این تیم در زمین مسابقه برابر تیم فوتبال شهرداری اراک قرار گرفت که حاصل آن زدن دو گل و برتری در این دیدار بود.

در نیمه دوم چهره‌های جوان و آینده‌داری همچون محمدعرب خراسانی بازیکن بومی و شاخص صبای قم در ترکیب اصلی بازی کردند که نتیجه آن یک گل و یک پاس گل توسط این بازیکن آینده دار بود و در نهایت صبای قم میدان را با کسب پیروزی ترک کرد.

در دقیقه ۵۶ این دیدار محمد عرب‌خراسانی توپ ارسالی از سمت چپ به داخل محوطه جریمه تیم فوتبال شهرداری اراک را در مصاف تک به تک با سنگربان حریف قطع کرد تا توپ قبل از رسیدن به دروازه‌بان شهرداری درون دروازه این تیم قرار بگیرد و بدین ترتیب گل اول تیم فوتبال صبای قم در این دیدار تدارکاتی و دوستانه به ثمر برسد.

در دقیقه ۶۸ نیز گل دوم صبای قم به ثمر رسید و این بار پاس ارسال از مرکز زمین به سمت راست محوطه جریمه تیم فوتبال شهرداری اراک به مهدی مومنی مهاجم فصل گذشته تیم فولاد خوزستان و جدید صبای قم رسید و این بازیکن برای دومین بار دروازه تیم شهرداری اراک را باز کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.p8vbjh87o9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما