دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 8089

تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های دامی در ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان قم از تشدید نظارت بر بهداشت و بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
تشدید نظارت بر بهداشت فرآورده‌های دامی در ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، محمد مرتضی‌زاده امروز به تبیین برنامه‌های اداره نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی استان قم در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته امسال طرح تشدید نظارت بهداشتی و بازرسی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان قم اجرایی می‌شود.

وی افزود: بازرسی و نظارت جدی از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی در ایام ماه مبارک رمضان در اولویت برنامه‌های کاری این اداره قرار دارد.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان قم با اشاره به خدمات اداره نظارت و بازرسی استان قم در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: روزانه شش گروه بازرسی سیار در دو شیفت صبح و عصر در ماه مبارک رمضان فعال می‌شوند.

وی از استقرار گروه‌های بازرسی در کشتارگاه‌ها خبر داد و گفت: دو گروه بازرسی بهداشتی در کشتارگاه دام شهرداری و کشتارگاه پرتو به صورت دائم مستقر هستند.

مرتضی‌زاده با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی استان قم پذیرای نظرات شهروندان و زائران حرم کریمه اهل بیت(س) است، تصریح کرد: در ایام ماه پر برکت رمضان، یک گروه ثابت در اداره کل دامپزشکی استان قم مستقر و آماده خدمت رسانی به زائران حضرت معصومه (س) و شهروندان است.

وی از شهروندان و زائران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه امور دامی مراتب را برای پیگیری به اداره کل دامپزشکی با شماره ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

مرتضی‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندانی که نیازمند مشاوره در خصوص مسائل بهداشتی فرآورده‌های دامی هستند نیز می‌توانند با شماره یاد شده تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.797rak9zypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما