سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 8099
شهردار قم خبر داد:

اخطار شهرداری به مالکان زمین‌های رهاشده در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از ارسال لایحه ای در خصوص تعیین تکلیف زمین‌های رهاشده در نقاط مختلف شهر به شورای شهر خبر داد.
اخطار شهرداری به مالکان زمین‌های رهاشده در قم
قم نیوز، محمد دلبری اظهار داشت: در قانون شهرداری‌ها هم این نکته پیش بینی شده که ما به شهروندان عزیزی که زمین‌هایشان رها شده اخطار بدهیم که املاک خود را محصور کنند.

وی با اشاره به بلاتکلیف بودن برخی از زمین‌ها گفت: ما آخرین پیش بینی که خودمان داریم و ابلاغی که به شهرداران مناطق شده این است که برای تعیین تکلیف زمین‌ها از طریق بنر به شهروندان اعلام کنیم و اگر احیانا در مهلت قانونی که اعلام می‌شود مالکان زمین‌ها مراجعه نکردند، شهرداری این زمین‌ها را تسطیح می‌کند و با تجهیز وسایل بازی در اختیار اهالی محل قرار می‌دهد.

شهردار قم اظهار کرد: زمین‌هایی که از خاک‌های مرغوب‌تری برخوردار باشند نیز درختکاری خواهیم کرد و هر زمان که مالک زمین به شهرداری مراجعه کرد یا باید زمین مورد نظر را به شهرداری واگذار کند که به بوستان محله‌ای تبدیل شود و یا باید هزینه کاشت و نگهداری درخت‌ها را بپردازد تا در جای دیگری از نقاط شهر درختکاری شود.

وی با بیان اینکه موضوعاتی که در لایحه مدیریت شهری پیش بینی شده را با جدیت پیگیری می کند گفت: وجود زمین‌های بلاتکلیف و رهاشده علاوه بر اینکه برای مدیریت شهری معضلاتی دارد، شهروندان هم از این موضوع ناراضی هستند و ما به آنها حق می‌دهیم.

دلبری تاکید کرد: اگر وضعیت این زمین‌ها مشخص نشود، چه بسا به محلی برای ریختن زباله و جمع آوری حشرات و حیوانات موذی تبدیل شود که این مسئله اصلا زیبنده شهر قم نیست.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.wn6t23nvwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما