دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 8212
بهشتی خبر داد:

ساماندهی معابر اطراف حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم از ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با اولویت بلوار بهار خبرداد.
ساماندهی معابر اطراف حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، محسن بهشتی اظهار داشت: ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در برنامه کاری شهرداری قم قرار گرفته و بلوار بهار به عنوان نخستین خیابان اطراف حرم مطهر در اولویت ساماندهی و زیباسازی قرار دارد و به‌ زودی عملیات بهسازی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: طراحی ایستگاه‌های VIP و انتقال ایستگاه‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی به فاز دوم بلوار بهار با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و شهرداری منطقه هفت انجام می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: در بهسازی و ساماندهی بلوار بهار سعی شده به معماری سنتی و اسلامی توجه ویژه شده و زیبایی آن بر اساس طرح‌های سنتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در ساماندهی این بلوار احداث باغ راه مد نظر قرار گرفته و آبنمای زیبا در طول مسیر برای تلطیف هوا و زیبایی مسیر احداث می‌شود.

بهشتی تصریح کرد: همچنین طول بلوار با سنگفرش زیباسازی می‌شود و مسیری برای تردد معلولین و جانبازان در نظر گرفته می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم از طراحی معماری بلوار بهار از سوی این معاونت خبر داد و گفت: طراحی معماری بلوار بهار از سوی معاونت شهرسازی شهرداری قم ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود و طرح آن به کمیته ویژه ساماندهی معابر و شوارع اطراف حرم مطهر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.z8vbjh8ww9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما