پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 8268

برخورد با متخلفان قوانین شهرداری ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم بر برخورد با متخلفان قوانین شهرداری با ملاك های قانونی تاكید كرد.
برخورد با متخلفان قوانین شهرداری ضروری است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه كلانتری ویژه شهرداری قم در هتل استقلال این شهر اظهار داشت: این امر با ارایه آموزش های لازم به دست اندركاران ستاد پیشگیری از تخلفات شهری و تسلط آنها بر قوانین و ضوابط محقق خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی كلانتری ویژه شهرداری قم افزود: خدماتی كه در این كلانتری ارایه می شود می تواند ما را در رسیدن به شهری عاری از تخلف و بزهكاری یاری كند.

وی بیان کرد: شهر قم به دلیل جایگاه ویژه ای در كشور دارد باید دارای كمترین تخلفات هم باشد و آمار موجود در این زمینه باید به كمترین میزان ممكن برسد.

شهردار قم خاطرنشان كرد: با توجه به گستردگی خدماتی كه در شهر قم صورت می گیرد، شاهد تخلفاتی هم هستیم كه برای اجرا و نظارت بر قانون مدیریت شهری همانند ماده ۱۰۰ و قوانینی دیگر از این دست نیازمند راه اندازی كلانتری ویژه شهرداری بودیم.

دلبری با اشاره به فعالیت های كلانتری های ویژه شهرداری در سایر شهرهای كشور اذعان داشت: راه اندازی این كلانتری ها می تواند در راستای جلوگیری و پیشگیری از تخلفات موثر باشد.

وی در ادامه با بیان اینكه وجه مشترك شهرداری و نیروی انتظامی مراجعات گسترده مردم به این دو نهاد است، افزود: مجموعه مدیریت شهری و همچنین نیروی انتظامی در راستای برقراری آرامش و امنیت شهروندان تلاش می كنند و در واقع پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و برخورد با ناهنجاری ها برای حفظ آرامش خود مردم است.

شهردار قم عنوان کرد: شهروندان با اعلام گزارش های خود به سامانه ۱۳۷ از ناهنجاری های موجود و اقدامات خلاف قانونی كه در امر ساخت و ساز صورت می گیرد، شهرداری را مطلع می كنند تا شهرداری با اینگونه اقدامات خلاف قانون برخورد كند.

دلبری خطاب به دست اندركاران ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم تاكید كرد: این عزیزان به همان اندازه كه برای حفظ حقوق شهرداری حساس اند باید حقوق شهروندان را نیز مد نظر قرار داده و به آن توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.vdciw6d0cgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما