دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 8217
نادعلی عنوان کرد:

کلید قفل کمیسیون ماده 5 در دست استاندار

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل توسعه و عمران قم گفت: استاندار قم به صورت جدی در حال پیگیری مسئله کمیسیون ماده پنج است تا به زودی نتیجه نهایی اعلام شود.
کلید قفل کمیسیون ماده 5 در دست استاندار
به گزارش قم نیوز، محمدتقی نادعلی امروز با بیان اینکه سرمایه‌گذاران داخلی، خارجی، خصوصی، دولتی، حقیقی و حقوقی برای سرمایه‌گذاری در ادامه این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند اظهار داشت: با این سرمایه‌گذاران وارد مذاکره شده‌ایم و امیدواریم با یکی از آنها بر اساس شرایط اعلام شده به توافق نهایی برسیم.

وی با اشاره به پیچ و خم‌هایی که در اجرای این پروژه به وجود آمده است بیان کرد: استاندار قم به صورت جدی به دنبال ساماندهی این پروژه در کمیسیون ماده پنج است و به زودی نتیجه نهایی این کمیسیون اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران قم ادامه داد: در صورتی که نتیجه نهایی کمیسیون ماده پنج اعلام شود راه برای سرمایه‌گذارانی که در تلاش هستند در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند گشوده می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت این پروژه از آغاز تاکنون تصریح کرد: به دلیل تلاش شبانه‌روزی مسوولان و دیگر عوامل، این پروژه که دو سال از اجرای عملیات احداث آن می‌گذرد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نادری به نزدیک شدن زمان بازپرداخت اصل و سود اوراق مشارکت این پروژه اشاره و بیان کرد: تاکنون در این زمینه مشکلی به وجود نیامده است و شهرداری توانسته بدون فوت وقت سود اوراق‌های مشارکت را به بانک پرداخت کند.

وی از مهم‌ترین نکات قابل توجه در یک پروژه عمرانی را تملک مسیرهای مورد نظر عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه از ابتدا تاکنون بیش از هزار و ۶۰۰ توافق‌نامه تملکی نوشته شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران استان قم به شرایط ورود سرمایه‌گذاران به پروژه ملی بلوار پیامبر اعظم اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین شرط که مقابل سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود مدت زمان تعیین شده برای اجرای این پروژه است که بر این اساس سرمایه‌گذاران باید تعهد کنند پروژه را تا پایان پنج سال به شهرداری تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات زمان‌بر در احداث بلوار پیامبر اعظم به پایان رسیده است عنوان کرد: بیشترین مشکل در احداث این پروژه تملک مسیرهای مورد نظر بود که بیشتر آن انجام شده و تنها مسئله‌ای که در این پروژه وجود دارد بازگرداندن اصل و سود اوراق مشارکت است که با حضور سرمایه‌گذاران این مسئله نیز برطرف می‌شود.

نادری با اشاره به اینکه تاکنون وعده‌هایی که در اجرای این پروژه داده شده به انجام رسیده است خاطرنشان کرد: همان‌گونه که قول داده شده بود خط تندرو این پروژه برای استفاده مردم در نیمه شعبان بازگشایی شد که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری خط کندروی این پروژه را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تملک مسیر این پروژه وجود ندارد گفت: با ورود سرمایه‌گذاران در این پروژه احداث بدنه این پروژه نیز برطرف و با بودجه مناسب در پایان مدت زمان تعیین شده شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه هستیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.veofuqe8asfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما