چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 8132

رنگ آمیزی بیش از 26 هزار متربع از دیوارهای شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: در سه ماهه نخست امسال 26 هزار و 500 متر مربع از دیوار های شهر و خصوصا در منطقه جمكران رنگ آمیزی و نقاشی شد.
رنگ آمیزی بیش از 26 هزار متربع از دیوارهای شهر قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد موسوی منش روز ظهر امروز بیان كرد: از این میزان ۱۷ هزار متر مربع رنگ آمیزی و پنج هزار كلیشه زنی و دوهزار و ۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری در منطقه جمكران اجرا شده است.

وی اضافه كرد: همچنین دو هزار متر مربع نقاشی دیواری بر دیوارهای سطح شهر اجرا شد.

وی با بیان اینكه اجرای این طرح در زیباسازی شهری تأثیر بسزایی دارد، ادامه داد: طرح‌های متنوع دیگری برای نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها در حال بررسی است تا با اجرای این طرح ها، جایگاه زیباسازی در شهر ارتقا یابد.

موسوی منش هدف از رنگ آمیزی دیوارهای شهر را زیباسازی معابرعمومی، ساماندهی مبلمان شهری، بهبود آرامش روحی و روانی شهروندان و تغییر فضای ظاهری شهر عنوان كرد.

وی ادامه داد: درطراحی و تغییر سیمای شهری قم باید به روحیات، نیازهای معنوی و عمومی شهروندان و زایران توجه شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم همچنین با تاكید بر ضرورت تغییر مبلمان شهری، اذعان داشت: سیمای شهری، در ذهن وروحیات شهروندان به شكل مستقیم و غیر مستقیم اثرگذار است، لذا طراحی مناسب مبلمان شهری درقم می تواند علاوه بر كاهش ترافیك، تسهیل در ارایه خدمات ، ناهنجاری های اجتماعی را محدود كند و تحت شعاع قرار دهد .

وی افزود: سازمان زیباسازی به رغم كمبودها و محدودیت های گسترده در زمینه های نیروی انسانی، در تلاش است با هماهنگی برخی از معاونت های شهرداری ، فعالیت های مناطق را در این زمینه هماهنگ، هدفمند و با پشتوانه علمی همراه سازد تا در آینده وضعیت فعلی مبلمان شهری ساماندهی شود.

موسوی منش از شهروندان خواست برای اعلام پیشنهادات و ارزیابی این طرح، با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ارتباط برقرار كنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.mdciw6dy0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما