شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 7920
موسوی منش خبر داد:

جمع آوری نزدیک به 30 تابلو نازیبا و غیر مجاز صنوف در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از جمع آوری نزدیک به 30 تابلوهای نازیبا و غیر مجاز صنوف در این شهر خبر داد.
جمع آوری نزدیک به 30 تابلو نازیبا و غیر مجاز صنوف در قم
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد موسوی منش در تبیین اقدامات سازمان زیباسازی بیان کرد: برگزاری مسابقه عمومی طراحی یادمان نیمه شعبان در سطح کشور و برگزاری مسابقه مردمی آذین بندی جشن های شعبانیه در سطح شهر از اقداماتی است که توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم انجام گرفته است.

وی با اشاره به مشارکت در برگزاری فراخوان هنری "من، ما، سال نو" در سطح کشور افزود: مشارکت در برگزاری مسابقه "سیما و منظر شهری از نگاه دوربین" در سطح شهر یکی دیگر از اقدامات این سازمان است.

مشارکت در طرح های مختلف استقبال از زائران
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: سازمان زیباسازی اقدام به مشارکت در طرح های مختلف استقبال از زائران در سطح شهر کرده است.

وی تصریح کرد: دعوت از پروفسور ژان میشل کوژه معمار و شهرساز فرانسوی و برگزاری نشست مشترک با شهردار قم جهت بررسی اجرای طرح حذف زوائد بصری از سیمای شهر قم نیز توسط سازمان در سالجاری انجام گرفته است.

موسوی منش اذعان داشت: سازمان زیباسازی در سال جاری به برش و جمع آوری نزدیک به ۳۰ عدد تابلوهای نازیبا یا غیر مجاز صنوف سطح شهر اقدام کرده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.8eafuqehysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما