چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 8008
در سه ماهه نخست سال صورت گرفت؛

صدور مجوز بیش از 2 میلیون و 500 مجوز نصب بنر

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از صدور بیش از 2 میلیون و 500 مجوز نصب بنر در این شهر در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.
صدور مجوز بیش از 2 میلیون و 500 مجوز نصب بنر
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد موسوی منش اذعان داشت: سازمان زیباسازی شهرداری قم در سه ماهه نخست سال در بازسازی سازه های پرتابل سطح شهر افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی گفت: سازمان در سه ماهه نخست سال به صدور بیش از ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۸۰ متر مربع مجوز نصب بنر در سطح شهر بر روی پرتابل و داربست اقدام کرده است.

وی افزود: صدور بیش از ۲۲۷ هزار و ۳۲۲ متر مربع مجوز نصب تابلو صنوف در سطح شهر از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی از ابتدای سال تاکنون بوده است.

نورپردازی و زیباسازی ۱۳ پل در سه ماهه سال جاری
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به نورپردازی و زیباسازی ۱۳ پل و روگذر بستر رودخانه و سطح شهر بیان کرد: پل هایی که اقدام به زیباسازی و نورپردازی آن ها شده است شامل پل های شهید ابراهیمی، رجایی، علیخانی، معصومیه، بازار، آهنچی، حجتیه، مصطفی خمینی، مصلی و روگذرهای کاشانی، شهید امینی بیات، فرهنگیان و همچنین اصلاح و بازسازی نورپردازی پل رضوی می شود.

وی اظهار داشت: زیباسازی مسیر آب جاری بستر رودخانه در کارگاه هنری دانشجویی با هدف زیباسازی شهر توسط این سازمان انجام گرفته است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.vn6t23nv6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما