چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 8124

اضطراب ویسی از عکس العمل تماشاگران قمی

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی خوزستانی تیم فوتبال صبای قم بعد از دو فصل نشستن بر روی نیمکت این تیم، این بار در مقابل صبایی‌ها قرار می‌گیرد و مشخص نیست نحوه برخورد تماشاگران قمی با سرمربی فصل گذشته تیم شهرشان چگونه باشد.
اضطراب ویسی از عکس العمل تماشاگران قمی
به گزارش قم نیوز، در حالی که نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر فردا بیست و نهم تیر ماه با انجام پنج مسابقه آغاز می‌شود، صبای قم در دیداری خانگی مقابل پیکان تهران در حالی به میدان می‌رود که سرمربی جوان فصل قبل خود را بر روی نیمکت تیم حریف می‌بیند.

عبدالله ویسی بعد از اینکه در لیگ‌های نهم، دهم و یازدهم در سه مقطع مختلف موفق به نشستن روی نیمکت تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد و صبا را در لیگ یازدهم به مقام چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا رساند، این بار در کسوت مربیگری تیم پیکان مقابل این تیم می‌ایستد.

سرمربی آن روزهای صبا که در میانه راه دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جایگزین محمود یاوری شد، دومین بار به عنوان سرمربی صبا، نماینده فوتبال قم را هدایت کرد و ترجیح داد با خاطره‌ای خوش از صبا جدا شود اما درگیری‌های لفظی او با محسن رمضان بیگی سرپرست باشگاه صبای قم در یک ماه گذشته که به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل شده بود موجب شد که خاطر تماشاگران قمی از وی مکدر شود.

باید منتظر رویارویی ویسی و رمضان بیگی در دیدار فردا شب و همچنین عکس العمل تماشاگران قمی در مقابل این اتفاقات بود.

راهیابی صبا به لیگ قهرمانان آسیا با مربیگری ویسی
بعد از لیگ نهم که ویسی دستیار رسول کربکندی شد و در صبا حضور یافت، این مربی در حالی دو فصل دیگر در تیم فوتبال صبای قم مربیگری کرد که بعد از تغییراتی که در کادر فنی صبا بعد از دیدار هفته دوازدهم دور رفت لیگ دهم مقابل پیکان قزوین در تیم صبای قم ایجاد شد، باشگاه صبای قم در تلاش برای جذب بهترین گزینه، عبدالله ویسی مربی جوان خوزستانی را برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر انتخاب کرد.

ویسی که در زمان بازیگری خود یکی از فوتبالیست‌های توانمند کشور بود، در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ۲۱ مسابقه هدایت تیم فوتبال صبای قم را بر عهده داشت که در این تعداد بازی، با صبای قم موفق به کسب پنج پیروزی، ۹ مساوی و هفت شکست شد و در نهایت تیمش با کسب ۴۱ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

سرمربی سفید و مشکی پوشان شهر قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در لیگ گذشته تیمش را با کسب ۵۰ امتیاز و بعد از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر نگاه داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.x97rak9qtpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما