پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 8135

ترکی مصاف صبا و پیکان را قضاوت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: داوری که برای قضاوت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزیده شده است، امشب دیدار صبا و پیکان در لیگ برتر فوتبال ایران را قضاوت می‌کند.
ترکی مصاف صبا و پیکان را قضاوت می‌کند
به گزارش قم نیوز، در حالی که از امشب دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس رسما آغاز می‌شود، ۱۰ تیم لیگ برتری در شب نخست بازی‌های هفته اول به مصاف یکدیگر می‌روند.

در واقع امشب پنج مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان به انجام می‌رسد که بر اساس برنامه، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته در شهر مقدس قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در جدالی حساس و احتمالا پر حاشیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

با توجه به اهمیت این دیدار و همچنین احتمال بروز برخی حواشی در آن، کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان بیکار ننشست و یکی از بهترین‌ داوران سال‌های اخیر فوتبال کشورمان یعنی محسن ترکی را برای قضاوت این بازی برگزید.

ترکی یکی از داوران بر جسته فوتبال کشورمان در عرصه بین المللی است که برای قضاوت در دیدار‌ی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فصل جاری لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های کشور آسیا انتخاب شده است و در لیگ برتر فوتبال ایران نخستین قضاوت خود در لیگ دوازدهم را در دیدار صبای قم و پیکان تهران در قم انجام خواهد داد.

در حالی که اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های اسیا از سوی AFC اعلام شد، محسن ترکی داور شایسته فوتبال کشورمان، دیدار حساس و سرنوشت ساز تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و اولسان هیوندای کره جنوبی را قضاوت می‌کند.

در دیدار صبای قم و پیکان تهران از ساعت ۲۰ و ۴۵ امشب در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، محمدرضا ابوالفضلی و مصطفی فراهانی کمک‌های محسن ترکی خواهند بود و رضا عادل نیز داور ذخیره خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.pavct1azwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما