پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 8134

ویسی و گل محمدی در نشست خبری بازی صبا و پیکان حاضر نشدند

قم نيوز : قم نیوز: مربیان تیم های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در نشست خبری پیش از مسابقه امروز تیم های خود حضور نیافتند.
ویسی و گل محمدی در نشست خبری بازی صبا و پیکان حاضر نشدند
به گزارش قم نیوز، در حالی که خبرنگاران رسانه های مختلف اعم از صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری‌های گوناگون شامگاه چهارشنبه با حضور در باشگاه صبا منتظر مربیان تیم های فوتبال صبای قم و پیکان تهران بودند اما خبری از ویسی و گل محمدی مربیان دو تیم نشد.

این در حالی است که در تمام بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به اجبار سازمان لیگ برتر، سرمربی تیم میزبان و تیم میهمان آنها در هفته های مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در نشست خبری پیش از بازی حاضر شده و باید به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهند.

الزام مربیان به حضور در نشست خبری قبل و بعد از بازی
به این نکته نیز باید توجه داشت که نشست‌های خبری با تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشورهای عضو در لیگ حرفه‌ای این قاره، از امسال توسط تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و پیش از برگزاری دیدارهای هر هفته برگزار می شود.

برای همین منظور و با توجه به اینکه بازی تیم های فوتبال صبای قم و پیکان تهران امروز در دیداری از هفته نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، قرار بود طبق اعلام باشگاه صبا، مربیان دو تیم از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه بیست و هشتم تیر ماه در دفتر باشگاه صبا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف باشند که این اتفاق رخ نداد.

بی‌تفاوتی مسوولان صبا و پیکان
بعد از پیگیری های مختلف توسط اصحاب رسانه مشخص شد که عبدالله ویسی تا آن زمان به شهر مقدس قم نرسیده و به همین دلیل نتوانسته است در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبای قم پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد اما بهتر این بود ویسی که از قبل می دانست این نشست خبری در چه ساعتی برگزار می شود، به احترام خبرنگارانی که سال گذشته بذل عنایت و توجه خاصی به وی و تیمش داشتند، به باشگاه صبا می آمد و دلیل غیبت سرمربی این تیم را به اصحاب رسانه دیر آمدن وی به قم اعلام نمی شد تا اینگونه حقوق افرادی که بدون چشمداشت ساعتی از وقت خود را به احترام مربیان لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری شرکت می کنند، تباه نشود.

از سوی دیگر دلیل غیبت یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان تهران در گفته های ناصر بختیاری زاده، حضور این مربی در تمرینات عنوان شد و خبرنگاران نیز به صبحت های این مربی و مجید بصیرت مربی تیم پیکان پاسخ دادند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.xn6t23nzkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما