سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 4655
در هتل خورشید قم؛

نشست خبری ویسی و دنیزلی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در آستانه هفته بیست و ششم لیگ برتر امشب برگزار می‌شود.
نشست خبری ویسی و دنیزلی برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم و مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه امروز سه شنبه ۲۵ بهمن در هتل خورشید قم پاسخگوی سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.

این در حالی است که بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه بیست و ششم بهمن در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

ویسی و دنیزلی در حالی تیم‌های خود را در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر قرار می‌دهند که هر دو تیم در هفته گذشته بازنده میدان مقابل رقبای اهوازی و شیرازی بوده‌اند.

صبای قم در ورزشگاه تختی اهواز و در دیداری خارج از خانه که دوازدهمین میهمانی آنها در خانه رقبای لیگ برتری و این بار شاگردان مجید جلالی در فولاد خوزستان محسوب می‌شد، در حالی که هرگز شایسته باخت نبود در میان ناباوری با حساب سه بر صفر تن به شکستی عجیب داد.

پرسپولیس تهران نیز بر خلاف صبای قم در هفته بیست و پنجم در خانه خود یعنی در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران میزبان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بود و در پایان دیداری که سه ضربه از راه دور منجر به باز شدن دروازه آنها شد، با نتیجه سه بر دو مغلوب میهمان خود شد.

این دو تیم آخرین بار در دیدار رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته نهم نیم فصل نخست روز جمعه هشتم مهر ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که برنده آن مسابقه پرسپولیس تهران بود که توانست با گل‌های هادی نوروزی و غلامرضا رضایی از سد تیم فوتبال صبای قم عبور کند.

از سوی دیگر دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران آخرین بار در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم در دیدار رفت فصل گذشته روز دهم مرداد ماه سال ۱۳۸۹ با یکدیگر رو به رو شدند که در آن مقطع محمود یاوری سرمربی صبای قم بود و علی دایی هدایت پرسپولیس تهران را بر عهده داشت اما برنده آن مسابقه صبای قم بود که موفق شد با گل‌های سهراب بختیاری‌زاده و محسن بیاتی‌نیا در مقابل گل محمد نوری میهمان خود را با شکست مواجه کند.

بازی برگشت دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی عصر فردا چهارشنبه بیست و ششم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود که صبای قم در حال حاضر با کسب ۴۱ امتیاز تیم پنجم جدول و پرسپولیس تهران با ۳۳ امتیاز تیم هفتم جدول رده بندی هستند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.sbaurhb0siupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما