چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 7882

برتری مقابل پرسپولیس نشانه آمادگی صبای قم بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم برتری تیمش مقابل پرسپولیس را نشان از آمادگی صبا برای حضور قوی در لیگ دوازدهم دانست.
برتری مقابل پرسپولیس نشانه آمادگی صبای قم بود
به گزارش قم نیوز، یحیی گل‌محمدی در قم اظهار داشت:‌ خوشبختانه مسوولان باشگاه به خوبی از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: کارهای بسیار خوبی در حال انجام است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های مناسبی که انجام داده‌ایم و شرایط مطلوبی که ایجاد شده قطعا صبای قم می‌تواند در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدرخشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در خصوص برتری تیمش در مقابل پرسپولیس تهران‌ تاکید کرد:‌ این بازی چند جنبه دارد که به هر یک از آنها باید با دیدی دقیق نگاه کنیم، از یک سو می‌تواند برای ادامه کار و حضور موفق در لیگ برتر موجب انگیزه مضاعف بازیکنان ما شود و از سوی دیگر ارزیابی خوبی برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان صبا بود.

وی عنوان کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان به این نتیجه به عنوان اوج آمال و آرزوهای یک تیم بزرگ مانند صبای قم تکیه کرد، زیرا کار ما در لیگ دوازدهم به مراتب حساس‌تر از یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس است، ما در دیدار برابر پرسپولیس هرگز به برد فکر نمی‌کردیم و فقط بازیکنان ما به دنبال اجرای خواسته‌های کادر فنی بودند.

گل‌محمدی بیان کرد: در این دیدار هماهنگی خوبی بین بازیکنان صبا دیدم و فکر می‌کنم هر چقدر که زمان جلوتر برود، تیم ما شکل بهتری به خود گرفته و با آمادگی بسیار مطلوب‌تر از آنچه که مقابل پرسپولیس داشت، وارد لیگ دوازدهم خواهد شد.

وی یادآور شد: از روز هجدهم خرداد ماه تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و یک مرحله اردوی آماده سازی را نیز در شهر اردبیل پشت سر گذاشته‌ایم، در این مدت کار بدن‌سازی اولویت اصلی برنامه‌های ما بوده و طبیعی بود که در دیدار برابر پرسپولیس کمی بازیکنان ما سنگین باشند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از برپایی اردوی تیمش در ترکیه ابراز رضایت کرد و اذعان داشت: ما در این اردو می‌توانیم ادامه اهداف و برنامه‌های تاکتیکی تیم را پیاده کنیم، ضمن اینکه چند بازی دوستانه نیز انجام دهیم که همگی کمک خواهد کرد با بهترین شرایط وارد لیگ دوازدهم شویم.

وی بیان کرد: برتری مقابل پرسپولیس را مرهون تلاش، انگیزه بالا و تعصب بازیکنان صبای قم برای موفقیت در لیگ جدید می‌دانم و از همه آنها تشکر می‌کنم که از همین الان نشان می‌دهند که می‌توانند در لیگ جدید تیمی قوی و مدعی باشند.

تیم فوتبال صبای قم که امروز راهی اردوی آماده سازی ترکیه شد، در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۲۹ تیر ماه در قم میزبان پیکان تهران است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.79urak97xpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما