سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 8228
فرماندار قم خبرداد:

افتتاح بخش اعظمی از پروژه‌های استان قم تا پایان دولت دهم

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: قطعا تا پایان دولت دهم پروژه‌های مهر ماندگار و مصوب استان به پایان می‌رسد و تا زمان باقی مانده تا پایان دولت دهم، بسیاری از پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.
افتتاح بخش اعظمی از پروژه‌های استان قم تا پایان دولت دهم
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی‌مقدم در حاشیه آغاز کلنگ زنی عملیات اجرایی سد کهندان که با حضور مسوولان استانی برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مصوبات سه سال کاری دولت دهم که برای استان در نظر گرفته شد در حال اجراست، اظهار کرد: پروژه‌های مربوط به سفر هیئت دولت و سفر رهبری در حال اجرا یا پیگیری است.

وی با تاکید بر اینکه با حمایت خوب اعتباری دولت شاهد اجرای پروژه‌های سفر رهبری به قم هستیم، تصریح کرد: استاندار قم با جدیت پروژه‌های استان را رصد کرده و بر تسریع در روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرده است.

فرماندار قم ضمن ابراز امیدواری از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی استان اضافه کرد: اتمام پروژه‌های استان موجب توسعه عالی و رونق و آبادانی استان می‌شود که برای آینده استان بسیار حائز اهمیت است و کار را برای پیگیری برنامه‌های دولت تسهیل می‌کند.

حقیقی مقدم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سد روستای کهندان گفت: این پروژه در نگهداری آب و کاهش فرسایش خاک منطقه همراه با ۴۵ پروژه دیگر استان کلنگ زنی شد که این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر رهبری به استان در سال ۸۹ است.

وی با تاکید بر اینکه استاندار قم تسریع در اجرای پروژه‌های بخش و روستاهای استان را مورد تاکید قرار داده است، اضافه کرد: در بخش‌ها و روستاها، اولویت با اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و پروژه‌های جدید با توجه به اتمام پروژه‌های نیمه تمام آغاز می‌شود و امیدواریم با اعتبارات تخصیص یافته به بخش‌های استان شاهد شرایط مطلوب توسعه در این مناطق باشیم.

فرماندار قم در پاسخ به سوالی بر اینکه آیا تمام پروژه‌های استان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: قطعا تا پایان دولت دهم پروژه‌های مهر ماندگار و مصوب استان به پایان می‌رسد و تا زمان باقی مانده بسیاری از پروژه‌ها با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

حقیقی‌مقدم در پایان از پیگیری حل مشکل آب آشامیدنی روستای کهندان خبر داد و افزود: به ‌زودی چاه جدیدی در این منطقه حفر خواهد شد تا مشکل آب آشامیدنی روستا حل شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.5bwurhb5wiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما