سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : 8417

نباید با حداقل امکانات انتظار عملکرد فراملی داشت

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: ارائه بودجه استانی با امکانات شهرستانی و انتظار عملکرد فراملی داشتن، ارائه خدمت برای نیروهای انسانی استان را سخت و چندین برابر کرده است.
نباید با حداقل امکانات انتظار عملکرد فراملی داشت
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی‌مقدم در همایش جوانان و رمضان که به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان و با حضور مسوولان در مجتمع وتوس برگزار شد، با اشاره به اینکه استان قم با ظرفیت‌های عظیمی که در مجموعه نیروی انسانی دارد از نظر خدمت رسانی نقش مهمی در ارائه خدمت در کشور را ایفا می‌کند، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های ایثارگرانه‌ای را از خود به نمایش گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه در بیش از ۲۰۰ روز از سال، جمعیت استان با حضور زائران و مسافران حداقل دو برابر می‌شود، تصریح کرد: استان قم در مسیر مواصلاتی ۱۸ استان کشور قرار گرفته است و شهری زائر پذیر با محوریت گردشگری مذهبی است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه جوانان هلال احمر در کمک و همیاری نقش اساسی و بی‌بدیلی را در مناسبت‌های مختلف استانی و کشوری ایفا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مسوولان در تدوین مسیر آینده استان، باید نگاه فراملی داشته باشند.

حقیقی مقدم با تاکید بر اینکه استان قم با امکانات شهرستانی و ساختار استانی، کارکرد فراملی دارد، اضافه کرد: قم به برکت کریمه اهل بیت(ع) از اقصی نقاط کشورهای اسلامی مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه استان قم بزرگ‌ترین حوزه علمیه دنیای اسلام را در خود جای داده است، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ کشور دنیا حضور مداوم یا ارتباط مستقیم با استان دارند که این موارد، کارکرد ملی و فراملی قم را افزون کرده است.

فرماندار قم با تاکید بر اینکه ارائه بودجه استانی با امکانات شهرستانی و انتظار عملکرد فراملی داشتن ارائه خدمت برای نیروهای انسانی استان را سخت و چندین برابر کرده است، تصریح کرد: نیروهای انسانی استان از حداقل رفاه و آسایش و استفاده از مرخصی‌ها به دلیل فشار کاری بالا برخوردار نیستند و باید قدرشناس آن‌ها بود.

حقیقی مقدم در پایان با اشاره به اینکه با پایان ماه مبارک رمضان سیل سفرهای استانی مردم به قم افزایش می‌یابد، اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها در این زمینه صورت گرفته است و استان برای ارائه خدمات مطلوب آمادگی لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.8bwurhbaziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما