پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 8274
طی عملیاتی صورت گرفت؛

قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در دام پلیس

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از انهدام باند قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در دام پلیس
به گزارش قم نیوز، سرهنگ منوچهر طالبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اذعان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 437 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: روز گذشته 5 نفر قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر که از هرمزگان عازم کرمانشاه بودند، در محورهای مواصلاتی  استان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: طی این عملیات بیش از 100 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

طالبی در ادامه با هشدار نسبت به افزایش مصرف شیشه اذعان داشت: با توجه به تحقیقات صورت گرفته مصرف کراک در کشور به شدت پایین آمده است.

وی عنوان کرد: کسانی که کراک مصرف می کردند اکنون به مصرف هرویین و خصوصا شیشه روی آورده اند.

وی اذعان داشت: مصرف شیشه به مراتب خطرناک تر از کراک است؛ زیرا کراک فقط به فرد مصرف کننده آسیب می رساند اما بعد از مصرف شیشه، فرد معتاد دچار توهم می شود و به اطرافیان خود آسیب می رساند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بدبینی نسبت به اعضای خانواده، قتل و دگر خواهی را از جمله آسیب هایی ذکر کرد که بعد از مصرف شیشه توسط معتاد به اطرافیان وارد می شود.

وی همچنین از مردم خواست، چنانچه با فرد معتاد یا خرده فروش مواد مخدر روبه رو شدند سریعا از طریق شماره تلفن 7222202 پلیس مبارزه با مواد مخدر را در جریان قرار دهند.

طالبی ادامه داد: کسانی که در خانواده خود با معتادی رو به رو هستند می توانند از طریق همین شماره تلفن فرد را به ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی کنند تا در کمپ های ترک اجباری اعتیاد از وی نگهداری شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcc.mq4a2bqi0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما