پنجشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 83
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

فعالیت عمرانی گلزار علی بن جعفر در انتظار بودجه است

قم نيوز : قم نیوز: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: مشکلات اجرایی پروژه گلزار علی بن جعفر(ع) با اختصاص بودجه برطرف خواهد شد.
فعالیت عمرانی گلزار علی بن جعفر در انتظار بودجه است
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهری اظهار داشت: طرحی‌هایی برای گلزارهای حرم حضرت معصومه(س)، بقیع و شیخان ارائه شده و اکنون در انتظار هماهنگی برای اجرای این طرح‌ها هستیم.

وی با اشاره به گلزار علی بن جعفر(ع) گفت: ۳ هزار شهید در این گلزار به خاک سپرده شده‌اند و طرح و برنامه‌ریزی مفصلی برای این گلزار پیش‌بینی شده است.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: ۴۵ میلیارد تومان برای اجرای کامل طرح با فضاهای جنبی و خدمات فرهنگی برآورد شده و برای گلزار علی بن جعفر(ع) نیز ۱۰ میلیارد تومان هزینه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به میزان پیشرفت عملیات عمرانی گلزار علی بن جعفر(ع) گفت: فاز یک طراحی گلزار علی بن جعفر(ع) انجام شده و برای نقشه‌کشی، فاز دو آن آغاز می‌شود ولی مسئله عمده برای آغاز فعالیت عمرانی در این بخش اختصاص اعتبار است.

جعفری عنوان داشت: از مسئولان استانی، معاون عمران و برنامه‌ریزی استاندار خواهشمندیم نسبت به اختصاص بودجه برای این امر مهم همت کرده و برای اجرای هر چه سریع‌تر طرح‌ها در این بخش ما را یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ پروژه گلزار شهدا برای ساماندهی اکنون در دست اقدام است و تا پایان سال جاری عملیات عمرانی آن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcg4.97aak9wrrp.html
نام شما
آدرس ايميل شما