دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : 21780

کوتاهی مسؤولان در عرصه حجاب پذیرفتنی نیست

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اهمیت مسأله حجاب و عفاف، گفت: جای تأسف دارد که وضعیت حجاب و عفاف در شهر مقدس قم مناسب نیست و امیدواریم مسؤولان صدای مادران و همسران شهدا در این باره را شنیده و به آن عمل کنند.
کوتاهی مسؤولان در عرصه حجاب پذیرفتنی نیست
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی منفرد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در همایش تکریم مقام شامخ مادران و همسران شهید که امروز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، گفت: امروز نقش مهمی بر دوش خانواده‌های شهدا قرار دارد.

وی با بیان این‌که امروز خانواده‌های شهدا جزء فرهیختگان جامعه هستند، ابراز کرد: یکی از وظایف خطیر مادران و همسران شهدا الگو بودن در زمینه حجاب و عفاف است و این رسالت سنگین را حضرت زینب(س) و حضرت ام البنین(س) بر دوش آنها گذاشته‌اند که باید در این مسیر طریق هدایت باشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، اظهار کرد:‌ دشمنان با کمک رسانه‌های خود به دنبال منزوی کردن اسلام ناب هستند اما به برکت مجاهدت‌ها و رشادت‌ها خانواده‌های شهدا و ایثارگران دشمنان راهی از پیش نبرده‌اند.

هاشمی منفرد صبر و بردباری مادران و همسران شهدا را یکی از دلایل پیروزی و موفقیت در برابر دشمنان دانست و گفت: به خاطر این نعمت‌های الهی باید خدا را شکرگزار باشیم.

وی بیداری اسلامی را از برکات انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: موج بیداری که در منطقه شکل گرفت با تأییدات الهی در سطح جهان در حال گسترش است و با گسترش این موج بیداری یقینا قدرت‌های شیطانی به انزوا کشیده شده و زمینه‌ای برای حکومت الهی حضرت مهدی(عج) فراهم خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به رشادت‌های مادران و همسران شهدا، خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا مصداق بارز این جمله امام حسین(ع) در کربلا هستند که فرمودند؛ «هیهات منا الذله».

هاشمی در ادامه با اشاره به اهمیت مسأله حجاب و عفاف، گفت: جای تأسف دارد که وضعیت حجاب و عفاف در شهر مقدس قم مناسب نیست و امیدواریم مسؤولان صدای مادران و همسران شهدا در این باره را شنیده و به آن عمل کنند.

وی با اشاره به دیدار کارکنان بنیاد شهید و ایثارگران استان قم با حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، گفت: حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار با اشاره به اهمیت مسأله حجاب عفاف فرمودند؛ باید به گونه‌ای اقدام کرد که حجاب در شهر قم پسندیده عش آل محمد(ص) باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پایان بیان کرد: امیدوارم دعای خانواده‌های شهدا بدرقه راه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برای خدمت بیشتر به این قشر باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvqni.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما