يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : 8313
استاندار قم خبر داد:

تشکیل کمیته درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها در زمینه بهبود وضعیت اجرایی آن ها، از تشکیل کمیته ویژه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها با حضور معاونین استاندار و مسوولان شهری خبر داد.
تشکیل کمیته درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در قم
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی استان که با حضور معاونین استاندار و رییس شورای شهر قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت اولویت بندی در اجرای پروژه‌های شهری تصریح کرد: با توجه به جایگاه شهر مقدس قم، پروژه‌های عمرانی شهری باید به تربیت اولویت با سرعت پیگیری و اجرا شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت‌های شهرداری قم در اجرای پروژه‌های شهری خاطرنشان کرد: روند پیگیری و اجرای پروژه‌های شهری در قم باید با همکاری استانداری و شهرداری تسهیل شود.

استاندار قم به پروژه‌های عمرانی استان در چند سال اخیر اشاره کرد و ضمن یادآوری اولویت‌های استان در اجرای پروژه‌های عمرانی افزود: قم ام القرای جهان تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی است و متناسب با این جایگاه ملی و بین‌المللی، فعالیت‌های عمرانی در راه پیشرفت این استان باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: پروژه‌هایی که در حال حاضر در استان در حال اجرا است باید سرعت گرفته و طبق اولویت و اهمیت در اختیار مردم قرار گیرد.

پیریایی تکمیل بلوار پیامبر اعظم و مونوریل و همچنین ساماندهی ورودی‌های شهر را از پروژه‌های اولویت‌دار و مهم شهری عنوان کرد و گفت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های استان مشکلات پیش روی این پروژه‌ها برطرف شده و در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها خواهیم بود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها در زمینه بهبود وضعیت اجرایی آن ها، از تشکیل کمیته ویژه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها با حضور معاونین استاندار و مسوولان شهری خبر داد.

در این جلسه پروژه‌های مهم استان اولویت بندی و مشکلات و مسایل مربوط به آن ها در راستای تسریع پروژه‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.q97rak9wwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما