سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 16870
استاندار قم در همایش بسیجیان:

بسيج نهادي برخاسته از بطن دين و ارزشهاي انقلابي است

قم نيوز : قم نیوز: پيريايي استاندار قم در همايش بزرگ بسيجيان قم به مناسبت هفته بسيج حضور يافت.
بسيج نهادي برخاسته از بطن دين و ارزشهاي انقلابي است
به گزارش قم نیوز، همايش بزرگ بسیجیان استان قم، با حضور آيت الله العظمي نوري همداني، آيت الله حسيني بوشهري، پيريايي استاندار قم، سردار مهدوي نژاد فرمانده سپاه علي بن ابيطالب(ع) و جمعي از فرمانده هان و نيروهاي بسيجي استان در ميدان بزرگ امام خميني(ره) برگزار شد.
در اين همايش كه به مناسبت سالروز تشكيل بسيج مستضعفين و هفته بسيج برگزار گرديد، گردانهای بسيج استان از جمله گردان هاي عاشورا، الزهرا و امام علی (ع) با تجهيزات و سازماندهي كامل، ضمن تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل و فرماندهي معظم كل قوا، اقتدار و آمادگي بالاي خود را به نمايش گذاشتند.
آيت الله العظمي نوري همداني به عنوان سخنران ويژه اين همايش، طي سخناني با گراميداشت هفته بسيج، از تلاش ها و رشادت هاي بسيجيان دلاور در عرصه هاي جهاد و خدمت تجليل كرد.
استاندار قم هم در حاشيه اين مراسم با تبريك پنجم آذر سالروز صدور فرمان تاريخي حضرت امام خميني(ره) مبني بر تشكيل شجره طيبه بسيج، اين نيروي الهي را پشتوانه موفقيت نظام و رمز اقتدار و سربلندي كشور در عرصه هاي مختلف توصيف كرد.
پيريايي با اشاره به دستاوردهاي افتخار آميز بسيج، خاطرنشان كرد: اين نهاد ارزشمند بر خاسته از بطن دين و ارزشهاي انقلابي از ابتداي تاسيس تاكنون توانسته است با بهرهگيري از ارزشي ترين و متعهدترين نيروها، نقش بسيار مهم و تعيين كننده اي را در دوران دفاع مقدس تا حضور در عرصه عمران و آباداني و مقابله با هجمههاي شوم فرهنگي و عقيدتي دشمن ايفا نمايد.
استاندار قم ترويج و گسترش انديشه و منش تابناك بسيج و بسيجي را نياز اساسي كشور در برهه كنوني دانست و افزود: بيترديد انديشه والا و مكتب پوياي بسيج يك ارزش والا و مايه افتخار براي جامعه اسلامي محسوب شده و بايد با تمام وجود در پاسداشت و ترويج آن تلاش كرد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbgwb8.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما