سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 16874
صبح امروز

همایش بزرگ بسیجیان استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش بزرگ بسیجیان استان قم به مناسبت 5 آذر روز تاسیس بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور آیت‌الله نوری‌همدانی در میدان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.
همایش بزرگ بسیجیان استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در روز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بسیجیان استان قم در میدان بزرگ امام خمینی (ره) اجتماع کردند تا بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و رهبری تجدید بیعت کرده و انزجار خویش را از زیاده‌خواهی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.
 
در این مراسم آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله حسینی‌بوشهری، سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب، استاندار قم، شهردار قم، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم و خانواده شهدا و جمعی از بسیجیان استان حضور داشتند.
 
در ابتدای مراسم فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم گفت: بسیجیان توانسته‌اند با روحیه بسیجی یار و یاور امام (ره) و رهبری بوده و بر شرق و غرب غلبه کنند.
 
سردار مهدوی‌نژاد با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان این است که به جهانیان ثابت کنند که زندگی بدون آمریکا ممکن نیست، افزود: امام (ره) به حق تفسیر کردند که با بسیج می‌توان در برابر زیاده‌خواهی دشمنان مقاومت کرد و آن‌ها را شکست داد.
 
گفتنی است، در ادامه مراسم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی به سخنرانی پرداخت و با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی 35 کشور در مقابل ایران ایستادند، گفت: با دلاوری و رشادت بسیجیان جنگ هشت سال طول کشید و در نهایت تلاش دشمنان به جایی نرسید.
 
وی با بیان اینکه امروز بسیجیان باید در همه زمینه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: امروز در هر زمینه‌ای که پیشرفت می‌کنیم روحیه و افکار بسیجی را در آن کار مشاهده می‌کنیم.
 
انتهای پیام/2258/م
https://qomnews.ir/vdcfjcdy.w6dveagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما