قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) به همراه جانشین نمایندگی ولی فقیه و جمعی از معاونان و مدیران سپاه استان قم با حضور در منزل شهیدان گلستانی و محمودی با خانواده های آن شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار فرمانده سپاه استان قم با خانواده های شهیدان گلستانی و محمودی
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد در این دیدارها بر ضرورت همراهی و همیاری خانواده های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: حفظ یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا باید در این زمینه تلاش فراوانی صورت گیرد.
 
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه همه مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستند، اظهار داشت: آنچه که شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند، استقلال، آزادی و امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.
 
مهدوی نژاد بر نقش فرماندهان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: این فرماندهان شهید با تاسی از سیره اهل بیت(ع) توانستند مسیری را که مولای خودشان حضرت اباعبدالله الحسین برای همه آزادی خواهان ترسیم کرده بودند، به خوبی شناسایی و طی کنند.
 
جانشین  نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز در این دیدارها اظهار داشت: امروز پرداختن به شهدا، پرداختن به اصل دین و اسلام است، هر چه بیشتر این برنامه ها ترویج شود، اسلام ترویج شده است.
حجت الاسلام ولی زاده  افزود: شهدا متعلق به فرد، گروه ،حزب و جناحی نیستند، همانگونه که اسلام متعلق به یک قوم و گروه نیست. 
 
وی با بیان اینکه تکریم شهدا، تکریم خودمان است، اظهار داشت: پذیرای شهدا خود خداوند است و برگزاری چنین برنامه هایی در راستای زدوده شدن زنگارها از قلب و جان ماست.
 
گفتنی است خانواده شهیدان عبدالرحیم و قدرت الله گلستانی در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری که در سال 89 به قم انجام شد مورد دیدار و سرکشی رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.
 
بیان خاطراتی از رشادت های این شهیدان بزرگوار توسط خانواده های معظمشان از دیگر برنامه های این دیدارها  بود.
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcaiin6.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما