چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 16885
در جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی قم مطرح شد

تاکید فرمانده سپاه قم بر برپایی باشکوه عزاداری ۲۸ صفر

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه استان قم گفت: برگزاری مراسم عزاداری پیامبر اکرم (ص) یکی از تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری است که نباید در خلال مراسم اربعین حسینی مورد غفلت قرار گیرد.
تاکید فرمانده سپاه قم بر برپایی باشکوه عزاداری ۲۸ صفر
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در جلسه هماهنگی پیاده روی از حرم حضرت معصومه (س) به جمکران به مناسبت سالروز اربعین حسینی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید علاوه بر برگزاری باشکوه اربعین حسینی از برگزاری مراسم  28 صفر نیز به عنوان رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) غفلت نکرد.
 
فرمانده سپاه استان قم افزود: مراسم عزاداری پیامبر اکرم (ص)  طی چند سال گذشته درقم بسیار با شکوه برگزار شده است و شهرهای دیگر نیز از این مراسم الگو برداری کرده اند.
 
مهدوی‌نژاد با اشاره به برگزاری مراسم سال های گذشته سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) تصریح کرد: طی سال های گذشته حرکتی از مسجد امام حسن عسگری (ع) آغاز و با حضور هیات های مذهبی در مقابل حرم کریمه اهل بیت (س) به پایان می رسید که امسال نیز این برنامه برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه سالروز اربعین حسینی به صورت خودجوش برگزار می شود خاطر نشان کرد: در این میان نباید از روزهای مهم دیگر ماه صفر غفلت کرد و حتی می توان در این روزها نیز برنامه عزاداری را به صورت پیاده روی برگزار کرد.
 
فرمانده سپاه استان قم افزود: امسال باید هم افزایی خاصی در زمینه های مختلف صورت زیرا برگزاری این مراسمات مذهبی می تواند موجب افزایش وحدت بین دستگاه های مختلف اجرایی کشور و حضور مسئولین در کنار مردم گردد.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdchm6nz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما