سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : 8339
پس از چندین ماه بلاتکلیفی؛

هیات مدیره جدید خانه مطبوعات استان قم انتخاب شد

قم نيوز : قم نیوز: اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قم دوشنبه شب با حضور مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران رسانه های گروهی از طریق برگزاری انتخابات، انتخاب شدند.
نیمی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، در این انتخابات تغییر کردند و نیمی دیگری همان اعضای دوره قبل هستند که این بار نیز انتخاب شدند.
نیمی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم، در این انتخابات تغییر کردند و نیمی دیگری همان اعضای دوره قبل هستند که این بار نیز انتخاب شدند.
به گزارش قم نیوز، بعد از گذشت ماه‌ها از زمان قانونی برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان قم، بالاخره با تاکید مدیرکل ارشاد اسلامی استان قم، جناب آقای اسماعیلی طبا، و در آستانه روز خبرنگار، انتخابات خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.

در این انتخابات آقایان محمد خامه یار، حسین عبدالهی، حسین محمدرضایی، جعفر مسلمی، فخرالدین یوسف پور، رسول خادم، جواد اشرفی به عنوان اعضای اصلی خانه مطبوعات قم و امیر حسامی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

آرای هر كدام از نامزدهای هیات مدیره خانه مطبوعات از مجموعه 132 رای اخذ شده، به شرح ذیل می باشد. در بخش مدیر مسوول و سردبیر نشریات محلی 'محمد خامه یار' با 74 رای و 'حسین عبدالهی' با 65 رای به عنوان اعضای اصلی و 'محمد كاظم امینی' با 54 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش روزنامه نگاران و خبرنگاران 'حسین محمدرضایی' با 89 رای، 'جعفر مسلمی' با 46 رای، 'فخر الدین یوسف پور' با 46 رای به عنوان اعضای اصلی و روح الله كرمانی با 36 رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در این بخش همچنین مهدی جعفری 32 رای، عباس منجمی 28 رای، محمدرضا بهشتی 17 رای، روح الله عباس پور 17 رای، احمد ظهرابی 15 رای كسب كردند.


در بخش مدیران مسوول و سرپرست روزنامه های سراسری' رسول خادم' با كسب 90 رای به عنوان عضو اصلی و محمد كاظمی با 13 رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

در بخش مسوول و نمایندگی های خبرگزاری ها نیز سید جواد اشرفی با 54 رای به عنوان عضو اصلی و فرج زاده با 54 رای عضو علی البدل انتخاب شدند.

در بخش بازرسان نیز امیرحسامی 72 رای (عضو اصلی) ، سعید عبدالهی 38 رای (علی البدل) انتخاب شده و علی شاه برم 28 رای، عباس قاسمی و هادی روشن چراغ هر كدام 20 رای را كسب كردند. انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات قم از ساعت 18 دوشنبه در مجتمع ونوس در قم برگزار شد.

انتهای پیام /101/
https://qomnews.ir/vdce.x8vbjh8xo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما