قم نيوز : قم نیوز: اولین جلسه هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صبح امروز برگزار شد.
روز خبرنگار، محور اولین جلسه هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات استان قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که هنوز یک روز از انتخابات خانه مطبوعات استان قم نمی‌گذرد، هیئت مدیره منتخب خانه مطبوعات که متشکل از 4 عضو قدیمی و 4 عضو جدید است، در اولین جلسه خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، برنامه‌های روز خبرنگار امسال را مرور کرد.

به گفته حسین محمدرضایی، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات، در این جلسه مشکلات و آسیب‌های سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و تمهیداتی اندیشیده شده است که مکانی مناسب برای حضور همه خبرنگاران فراهم شود و شوونات خبرنگاران تا حد امکان حفظ شود.

محمد رضایی افزود:  در این جلسه بنا شد تا برای دعوت از مهمانان این مراسم از جمله معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری های لازم صورت گیرد.

در عین حال محمدرضایی گفت: در این جلسه پیشنهاد شد تا با هماهنگی با ادارات از برگزاری مراسم های گوناگون و متفرقه توسط آن ها جلوگیری شود و برنامه روز خبرنگار به صورت تجمیع برگزار شود.

علاوه بر این پیشنهاد شد در قم دهه ای به نام خبرنگار نامگذاری شود تا در صورتی که امکان برگزاری مراسم به صورت تجمیع وجود نداشت ادارات فقط در زمان مشخص یعنی دهه خبرنگار برنامه های خود را برگزار نمایند.

به نظر می رسد هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم به سرعت بعد از انتخاب شدن در جهت برگزاری هر چه بهتر روز خبرنگار قدم بر می دارد و فعالیت‌هایی چون انحصاری کردن این روز، از جمله کارهایی است خانه مطبوعات باید از وقوع آن جلوگیری کند.

انتهای پیام/105
گزارشگر :
https://qomnews.ir/vdca.mnak49nee5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما