دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : 8399

تجلیل از خبرنگاران استان قم

قم نيوز : قم نیوز: در مراسمی با حضور نماینده مردم قم در مجلس و شهردار قم از خبرنگاران فعال استان قم تجلیل شد.
تجلیل از خبرنگاران استان قم
به گزارش قم نیوز، مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دلبری شهردار و آتش زر رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین با حضور جمعی از خبرنگاران پیشکسوت و جوان استان به همت شهرداری قم و با مشارکت گروه مپنا و شرکت کیسون پیمانکاران مونوریل قم در هتل خورشید برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در این مراسم طی سخنانی گفت: خبرنگاران به عنوان زحمت‌‌کشان و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی در حقیقت شغل پیامبرگونه دارند و باید قدر این شغل پیامبر گونه را بدانند.

حجت‌الاسلام محمد آتش‌زر با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای قرار گرفتن خبرنگاری جزء مشاغل سخت و زیان‌آور اظهار کرد: واقعاً فعالیت در عرصه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی جز مشاغل پرزحمت به شمار می‌رود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه خبرنگار زبان گویای مردم است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید هم مشکلات مردم را به گوش مسوولان برساند و هم مسوولان را مورد نقد منصفانه قرار دهند.

احمد امیرآبادی با مهم خواندن این وظیفه خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران باید مسائل و مشکلات اصلی مردم از جمله مسائلی همچون اشتغال، گرانی و تورم را که از مسائل روز کشور ما است را مورد توجه قرار دهند.

شهردار قم نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: خبرنگاران در این کسوت و رسالت سنگین و ما نیز در مسوولیت‌های خود باید همواره خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

محمد دلبری نقش خبرنگاران را در تحقق فرمان مقام معظم رهبری چه در بعد شعار امسال و چه در بعد موضوع اقتصاد مقاومتی مهم و موثر ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران باید نسبت به توجیه مردم در خصوص اهمیت اینکه ما باید امروز بیش از پیش سخنان مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم تلاش کنند.

در این مراسم از خانواده شهید محمد مهدی شریفی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در قم نیز تجلیل شد.

پس از پایان مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، خبرنگاران و مسوولان استان در ضیافت افطاری که از سوی شهرداری قم ترتیب داده شده بود شرکت کردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.onak49neo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما