سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 8347
با رقابت در 8 رشته برگزار می شود؛

آغاز نخستین مرحله لیگ دو و میدانی باشگاه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: بیر هیئت دو و میدانی استان قم از آغاز نخستین مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم خبر داد.
آغاز نخستین مرحله لیگ دو و میدانی باشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز، علی رضایی امروز اظهار داشت: نخستین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم شنبه آینده با شرکت دو و میدانی کاران مدعی از تیم‌های مختلف در هشت ماده به انجام خواهد رسید تا تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شوند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هیئت، در نخستین مرحله این مسابقات از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شنبه چهاردهم مرداد ماه، دو و میدانی کاران تیم‌های شرکت‌کننده در پیست و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اذعان داشت: در نخستین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم دو و میدانی کاران خوب و آینده داری حضور می‌یابند تا در رقابت نزدیکی با یکدیگر بر سر کسب عناوین برتر هر دو بخش تیمی و انفرادی این مرحله داشته باشند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که دو و میدانی کاران مدعی در این مرحله از مسابقات در دوهای ۱۰۰، ۴۰۰ و ۱۵۰۰ متر، ۴۰۰ متر با مانع، پرش با نیزه، پرش ارتفاع و پرتاب وزنه پنج کیلوگرمی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی در ادامه با بیان اینکه استعدادیابی از رده‌های سنی پایه یکی از اولویت‌های مهم کاری هیئت است که موجب پیشرفت دو و میدانی قم شده است، ابراز کرد: یکی از راه‌های توسعه بیش از پیش رشته دو و میدانی قم در مواد مختلف و جذب علاقمندان بیشتر، برگزاری رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم است.

رضایی بیان کرد: فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در سال جاری نیز با بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای حرکت در مسیر رشد و توسعه برنامه ریزی شده است و قصد داریم با تمام توان وارد مرحله جدیدی از لیگ دو و میدانی استان قم شویم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در دو سال گذشته برگزاری موفق رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم را تجربه کرده‌ایم و خوشبختانه با حضور استعدادها و چهره‌های آینده‌دار این رشته ورزشی شاهد برگزاری مسابقات در سطح بالایی بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز پیکارهای لیگ را مورد توجه قرار داده و تلاش کرده‌ایم رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم با شرکت چهره‌های شاخص دو و میدانی فعال در قم در قالب تیم‌های باشگاهی مختلف به انجام برسد.

رضایی اظهار داشت: دو و میدانی کاران شرکت کننده در دومین دوره رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های استان قم که در سال ۹۰ برگزار شد، در هشت ماده در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام قم با یکدیگر به رقابت پرداختند تا نفرات و تیم‌های برتر هر مرحله مشخص شوند.

دبیر هیئت دو و میدانی قم تصریح کرد: هدف هیئت دو و میدانی استان از برگزاری رقابت‌های لیگ باشگاه‌های قم این است که بتوانیم چهره‌های جوان و آینده‌دار این رشته ورزشی را در یک میدان مهم و رقابتی گردهم آورده و ضمن برگزاری رقابتی جذاب و تماشایی، بتوانیم برترین‌های هر رشته را نیز شناسایی کنیم.

وی با اشاره به وضعیت این رشته ورزشی در قم بیانکرد: خوشبختانه دو و میدانی در مقایسه با سایر رشته‌های ورزشی فعال در استان قم از جمله رشته‌های ورزشی موفق به شمار می‌رود و در حال حاضر قهرمانان ارزنده‌ای در این رشته داریم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.o0j2yt0s5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما