يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 8192
جهان بینی خبر داد:

بهره برداری از دو طرح ورزشی در روستاهای قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از بهره برداری از دو طرح ورزشی در روستاهای قم در آینده ای نزدیک خبر داد.
بهره برداری از دو طرح ورزشی در روستاهای قم
به گزارش قم نیوز، عباس‌ جهان‌بینی امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی طرح‌های ورزشی روستایی اظهار کرد: خوشبختانه روند توسعه عمرانی ورزش قم ایده‌ال است و ان‌شاءالله تا پایان سال چندین پروژه ورزشی در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در بین طرح‌هایی که تا پایان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی به بهره‌برداری می‌رسند، استخر، سالن ورزشی سرپوشیده، زمین روباز ورزشی،‌ زورخانه و زمین چمن مصنوعی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به منظور بازدید از دو طرح در حال احداث ورزش روستایی امروز به بخش کهک نیز سفر کرد و از روند اجرایی سالن‌ سرپوشیده ورزشی و همچنین زمین چمن مصنوعی در حال ساخت ویژه ورزشکاران روستایی بازدید کرد.

جهان‌بینی در خصوص طرح‌های در دست احداث ورزش روستایی تصریح کرد: سالن ورزشی سرپوشیده ویژه ورزشکاران روستای لنگرود قم در حال ساخت است، ضمن اینکه زمین چمن مصنوعی در روستای خاوه بخش کهک مراحل پیشرفت خود را به خوبی طی می‌کند و پیش‌بینی ما این است که این طرح‌ها به زودی به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: ورزش روستایی و عشایری در استان قم در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، ضمن اینکه در حال حاضر در بسیاری از روستاها، بخش‌ها و شهرهای تابعه قم سالن و زمین روباز ورزشی در حال ساخت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با احداث این طرح‌ها، امکانات مناسبی برای جوانان علاقمند به ورزش ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه در حال حاضر در بخش‌ها و شهرهای تابعه قم شاهد توزیع عادلانه‌ای از نظر امکانات و سرانه فضاهای ورزشی هستیم.

وی عنوان داشت: با بهره‌برداری از طرح‌های جدید ورزشی در روستاهای قم، هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری به عنوان متولی ورزش روستایی می‌تواند برنامه‌های متنوعی را در ورزش روستایی و عشایری پیش‌بینی کرده‌ و با برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی و مسابقات قهرمانی و انتخابی به مناسبت‌های مختلف حرکت رو به رشد خود را با حضور حداکثری ورزشکاران روستایی ادامه دهد.

جهان‌بینی بیان کرد: در حال حاضر بیشتر هیئت‌های ورزشی استان قم در بخش‌ها و شهرهای تابعه دارای دفتر نمایندگی هستند و خوشبختانه رشد و توسعه بسیار خوبی را هم در بخش همگانی و هم در عرصه قهرمانی ورزش روستایی شاهد هستیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.9bwurhb85iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما