يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 8387
ادعای تبانی در لیگ آزادگان ؛

محرومیت گل محمدی از حضور در بازی صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در دیداری خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران در حالی به میدان می‌رود که سرمربی جوان خود را به دلیل محرومیت احتمالی در کنار زمین و روی نیمکت نخواهد داشت.
محرومیت گل محمدی از حضور در بازی صبای قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از امروز با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود، صبای قم در دیداری خارج از خانه مقابل پرسپولیس تهران در حالی به میدان می‌رود که سرمربی جوان خود را به دلیل محرومیت احتمالی در کنار زمین و روی نیمکت نخواهد داشت.

دلیل محرومیت یحیی گل محمدی از نشستن روی نیمکت تیم فوتبال صبای قم محرومیت اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای این مربی است.

مهم‌ترین دلیل محرومیت در نظر گرفته شده برای یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم، اظهارات وی در خصوص وجود تبانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که مسوولان سازمان لیگ آزادگان را به شکایت از این مربی وادار کرد.

یحیی گل محمدی که در آغاز راه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جایگزین عبدالله ویسی شد، نخستین بار به عنوان سرمربی صبا نماینده فوتبال قم را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مقابل پرسپولیس تهران مربیگری خواهد کرد.

بعد از لیگ یازدهم که گل محمدی دستیار علی دایی در تیم فوتبال راه آهن شهر ری شد، این مربی در حالی این فصل در تیم فوتبال صبای قم مربیگری خواهد کرد که بعد از تغییراتی که در کادر فنی صبا بعد از لیگ یازدهم ایجاد شد، باشگاه صبای قم در تلاش برای جذب بهترین گزینه، گل محمدی مربی جوان و بازیکن با سابقه فوتبال کشورمان را برای هدایت این تیم در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر انتخاب کرد.

گل محمدی که در زمان بازیگری خود یکی از فوتبالیست‌های توانمند کشور بود، در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ۳۴ مسابقه دستیار اول علی دایی در تیم فوتبال راه آهن شهر ری بود.

سرمربی سفید پوشان شهر قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در این فصل نیز تیمش را تا پایان هفته سوم از دور رفت رقابت‌ها، با کسب شش امتیاز و هم امتیاز با استقلال تهران در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر نگاه داشته است.

این در حالی است که کسب دو پیروزی مقابل تیم‌های مطرح پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان و البته باخت به ملوان بندر انزلی، تا کنون شش امتیاز همراه با مکان چهارم جدول را تا این هفته برای صبای قم به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdch.6n6t23nxqftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما