سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 8419

نماینده قم در لیگ منطقه‌ای کشتی مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از معرفی نماینده قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور خبر داد.
نماینده قم در لیگ منطقه‌ای کشتی مشخص شد
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز اظهار داشت: سعی ما اعزام بهترین نفرات در قالب تیم‌هایی آماده در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان به مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور است.

وی ادامه داد: برای همین منظور تیم‌های کشتی فرنگی هر دو رده سنی قم هم اکنون با جدیت و تلاش فراوان تمرینات خود را در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌کنند تا با بهترین شرایط راهی این رقابت‌ها شوند.

رییس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: به هر حال خوب می‌دانیم که تیم‌های حاضر در مرحله نهایی به مراتب قوی‌تر و منسجم‌تر از رقبای حاضر در مرحله گروهی هستند و هر کدام با توجه به برخورداری از بهترین نفرات داعیه قهرمانی کشور را دارند.

وی یادآور شد: قم در سال‌های اخیر همواره از استان‌های کشتی خیز کشور در رشته فرنگی بوده است و ما هم‌اکنون سه قهرمان ارزنده در تیم‌های ملی سه رده سنی داریم که با الگوگیری از این قهرمانان ارزنده، اعضای تیم‌های ما تلاش می‌کنند بهترین نمایش را از خود در مصاف با حریفان ارائه کنند.

حلوایی افزود: بعد از برگزاری مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور در تیر ماه، بر اساس برنامه‌ریزی در فدراسیون کشتی، رقابت‌های مرحله نهایی از ۳۰ مرداد تا اول شهریور در شهریار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که صدرا نماینده قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان مرحله نهایی کشتی فرنگی لیگ منطقه‌ای کشور است، ۱۲ تیم حاضر در مرحله نهایی در دو گروه شش تیمی رقابت می‌کنند و از هر گروه دو تیم صعود می‌کند.

رییس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: تیم‌های کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان استان‌های گلستان، تهران، قم، لرستان، کردستان، چهار محال و بختیاری، خوزستان، اردبیل، فارس، سیستان و بلوچستان، گیلان و کردستان در این مرحله حضور دارند در حالی که مربی تیم قم روح الله میکائیلی است و محمدحسین جمال نیز سرپرست این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.f0j2yt0ona26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما