يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 8492

عبور از خط قرمزها برای جامعه خطرناك است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه سراسر كشور گفت: عبور از خط قرمزها برای جامعه خطرناك است و مسلمانان باید حدود و حریم الهی را در زندگی خود رعایت كنند.
عبور از خط قرمزها برای جامعه خطرناك است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در مراسم احیای سومین شب از شب های قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهارداشت: گناه خط قرمز خدا است و اگر می خواهیم در مرز بندگی باشیم باید واجبات، حدود و نواهی پرودگار را رعایت كنیم.

وی ابراز داشت: مومنان برای جلب توجه و رضایت خداوند باید به واجبات و حدود پای بند بوده و شكرگزار نعمت های الهی باشند.

وی توسل به قرآن و عترت را بهترین راه برای كسب معرفت در میان مسلمانان ذكر كرد و افزود: مسلمانان واقعی باید در عمق آیات قرآن بیندیشند چرا كه قرآن موعظه، شفای دل های زنگار گرفته، منشاء هدایت و زمینه ساز جلب محبت پروردگار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به كلام اهل بیت(ع) را برای مسلمانان ضروری دانست و بیان كرد: عشق به كلام این بزرگواران برای مومنان سازندگی می آورد و در شب قدر باید راه های جلب محبت پروردگار را مرور كنیم.

امام جمعه موقت قم با اشاره به اهمیت رعایت حق الله و حق الناس در زندگی گفت: شهیدان چشم و چراغ انقلاب و مایه آبروی مردم هستند اما حتی در روایات آمده است با وجودی كه اولین قطره ای كه از خون شهید بر روی زمین می ریزد كفاره همه گناهان او به شمار می رود اگر او بدهكار كسی باشد كفاره این بدهكاری باید توسط بستگانش ادا شود.

حسینی بوشهری افزود: به مسلمانان سفارش شده است در دعا و توبه خود به سراغ اهل بیت رفته و آن ها را واسطه بین خود و خدا قرار دهند تا از ثواب دعا و توبه واقعی برخوردار شوند.

مراسم احیای سومین شب از شب های قدر با حضور اقشار مختلف مردم قم ، زائرانی از سراسر كشور و عاشقان اهل بیت(ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

ایرنا،این مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب آغاز شد و با قرائت قرآن، مرثیه سرایی، قرائت دعای جوشن كبیر و دعای ابوحمزه ثمالی تا ساعت سه بامداد ادامه یافت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.o8vbjh8ew9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما