دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 8527

ستاد مبارزه با جنگ نرم در قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از تشکیل ستاد مبارزه با جنگ نرم در استان خبر داد.
ستاد مبارزه با جنگ نرم در قم تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری امروز اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد کنترل و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و مقابله با توطئه‌های سیاسی و فتنه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه استان قم در امنیت کامل و همیشه به دور از فتنه‌ها بوده است تصریح کرد: با تشکیل ستاد مبارزه با جنگ نرم هجمه‌های ناجوانمردانه، فتنه‌ها و توطئه‌های شوم فرهنگی مورد رصد قرار گرفته و خنثی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: اعضای ستاد مبارزه با جنگ نرم را افراد علمی و فرهنگی استان تشکیل می‌دهند که احکام آن ها توسط استاندار قم صادر می‌شود و با تشکیل نخستین جلسه اساسنامه این ستاد تدوین خواهد شد.

عرب‌انصاری در واکنش به آماری مبنی بر اینکه استان قم آلوده‌ترین فضای اینترنتی کشور را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: متاسفانه هر از چند مدتی آماری ساخته می‌شود و می‌خواهند قم را در برخی شاخصه‌های نامناسب، دارای رشد فزاینده قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات فضاسازی رسانه‌ای علیه قم است خاطرنشان کرد: برخی به دنبال فضاسازی کاذب و ارائه آماری هستند که با واقعیت منطبق نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه سال گذشته آماری ارائه شد که قم در صدر آمار طلاق در کشور قرار دارد اضافه کرد: این مورد را به صورت ویژه پیگیری کردیم و با توجه به بررسی‌هایی که در ثبت احوال صورت گرفت مشخص شد آمار واقعی نبوده و یکی از موضوعاتی که در رسانه‌ها باید به آن توجه شود، انتشار واقعی آمار‌ها است.

عرب‌انصاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به شهر مقدس قم استفاده از عرفان‌های نوظهور و گسترش آنها است گفت: فعالیت گسترده در فضای سایبری و تخریب فضای عفاف و حجاب در استان از دیگر برنامه‌های دشمنان برای خدشه‌دار کردن قداست ذاتی این خطه است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.x0j2yt0k5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما